♫ Skravletråd februar ♫

Åh! Måtte du si det da! Mmm... Grillmat... Nei, nå er jo alt godt her inne, så da er det vel på tide med middag! ;)

Vi grillet faktisk i fjæra i dag, så man kan godt grille på vinteren også. :) Svigerinna og familien griller neste HVER dag, HELE året faktisk. Synes det er litt mer kos når det er sommer og sol, men grillmat er godt hele året!
Hver dag hele året??
Har dem ikke komfyr? Spiser dem ute også da eller?

Hva? Ebib? Finnes det et elektronisk bibliotek? :eek: Så jeg kan slippe å dra fysisk til biblioteket mer? Er koselig i blant, men ikke alltid jeg får tid, og gudene vet hvor mange ganger jeg har måttet forlenget lån på bøker! :P
Det er jo så spennende å være på bibliotek da. Særlig slike store. En liten magisk verden :)

Da er jeg lagt :) i morgen er det kurs med overnatting på hotell [emoji1319][emoji1319] #husmorferie [emoji13][emoji13] snakkes folkens!

Phew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altså :o Spesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen [emoji14]
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene ;)
Gratulerer med overstått dåpsdag :)
Fikk dåpsbarnet mye fint?

Back
Topp