Oh yes nå er jeg derRen og pen nå vil jeg tro[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes nå er jeg derRen og pen nå vil jeg tro[emoji2]
Har fortsatt ikke startet jeg[emoji23] aldri prøvd slalåm...
Var snakk om sydenHvor skal dere?[emoji4]
Mektig imponert jeg! Sist var det side 75 og innlegg "1495, mens nå er det side 97 og #1934!Bra jobba!!
![]()
På wheat.noDen var kjempe fin![emoji2] kjøpt hvor?
He he du tar feil ja![]()
Ikke på sommeren men ril høsten igjenTar dere en tur alene da eller?
Innspill fra mannen på sidelinjen her - "Dere driver ikke å diskuterer fotball på dette forumet ditt da?". Han sitter og ser Man Utd... Og litt mer oppesen enn vanlig, fordi dem leder 0-3.![]()
Kokt torsk med poteter,gulrøtter og Sandefjordsmør
Har vært litt liv her idag![emoji2] me like!!
Dere har god trener da , det skaal være sagtDu må jo nesten komme med motargument da [emoji23][emoji23]
Ikke på sommeren men ril høsten igjen
Åh? Hvordan er den irriterende? Tror jeg har ennå tilgode å se barne-tv som er irriterende, men må innrømme jeg har ikke sett så mye de senere årene.![]()
Til Barcelona igjenHvor går turen da?
Tinky winkyMye som er irriterende![emoji23]
Fantorangen, Teletubbies, Drømmehagen, også hu med den edderkoppen som blir levende[emoji849]
Oksesteik er veldig godt, må kanskje planlegge det til neste søndag (morsdag) om ikke vi skal spise hos mamma, det avgjøres i løpet av uka.
Kjenner at jeg har lyst på det.
Men det var jeg som valgte svinefilet denne uka da. Og det er ikke så ille det heller.
Gleder meg til grillsesongen, kjente jeg akkurat...
Dere har god trener da , det skaal være sagt
Håper vi blir bedre i år med ny trener
Han bodde der jeg kommer fraHehe [emoji12] greit med en lokal trener! Vi kjøper brann brød hver uke nå. 10 brannbrød poser, to gratis billetterså da går jeg og storebror [emoji460]️
Det er jo ikke dessverre, kjempegodt med pannekaker også, synes jeg da.![]()