♫ Skravletråd februar ♫

Innspill fra mannen på sidelinjen her - "Dere driver ikke å diskuterer fotball på dette forumet ditt da?". Han sitter og ser Man Utd... Og litt mer oppesen enn vanlig, fordi dem leder 0-3. :P

Haha[emoji23] det er sjelden kan du opplyse ham!

Åh? Hvordan er den irriterende? Tror jeg har ennå tilgode å se barne-tv som er irriterende, men må innrømme jeg har ikke sett så mye de senere årene. :P

Mye som er irriterende![emoji23]
Fantorangen, Teletubbies, Drømmehagen, også hu med den edderkoppen som blir levende[emoji849]

Oksesteik er veldig godt, må kanskje planlegge det til neste søndag (morsdag) om ikke vi skal spise hos mamma, det avgjøres i løpet av uka.

Kjenner at jeg har lyst på det.

Men det var jeg som valgte svinefilet denne uka da. Og det er ikke så ille det heller.

Gleder meg til grillsesongen, kjente jeg akkurat...

Åh! Måtte du si det da! Mmm... Grillmat... Nei, nå er jo alt godt her inne, så da er det vel på tide med middag! ;)

Vi grillet faktisk i fjæra i dag, så man kan godt grille på vinteren også. :) Svigerinna og familien griller neste HVER dag, HELE året faktisk. Synes det er litt mer kos når det er sommer og sol, men grillmat er godt hele året!

Dere har god trener da , det skaal være sagt
Håper vi blir bedre i år med ny trener

Hehe [emoji12] greit med en lokal trener! Vi kjøper brann brød hver uke nå. 10 brannbrød poser, to gratis billetter :) så da går jeg og storebror [emoji460]️

Back
Topp