♫ Skravletråd februar ♫

Så deilig middag[emoji2]
Her er det dessverre pannekaker...[emoji849]
Du kan heller komme hit og spise ørret[emoji23] Men skjønner den med pannekaker, liker det ikke så jeg lager det heller til frokost eller kvelds [emoji14] får mange mamma poeng når det er pannekaker til kvelds [emoji14]

Oksestek er godt :D
Her blir det ørret til middag i dag :)
Oksesteik er veldig godt, må kanskje planlegge det til neste søndag (morsdag) om ikke vi skal spise hos mamma, det avgjøres i løpet av uka.

Kjenner at jeg har lyst på det.

Men det var jeg som valgte svinefilet denne uka da. Og det er ikke så ille det heller.

Gleder meg til grillsesongen, kjente jeg akkurat...

Oksesteik er veldig godt, må kanskje planlegge det til neste søndag (morsdag) om ikke vi skal spise hos mamma, det avgjøres i løpet av uka.

Kjenner at jeg har lyst på det.

Men det var jeg som valgte svinefilet denne uka da. Og det er ikke så ille det heller.

Gleder meg til grillsesongen, kjente jeg akkurat...
Å er det morsdag neste uke, da vil sikkert mamma være barnevakt. Jeg skulle ha kvernet opp og stekt en haug med elgkaker og da hadde det passet å slippe en som henger i beina mine [emoji14]

Spiser dere ofte middag hos din mor?

Å er det morsdag neste uke, da vil sikkert mamma være barnevakt. Jeg skulle ha kvernet opp og stekt en haug med elgkaker og da hadde det passet å slippe en som henger i beina mine [emoji14]

Spiser dere ofte middag hos din mor?
Spiser der ikke sånn veldig ofte, men hun lurte på om vi skulle komme til middag morsdag. Så er min bror bortreist og min svigerinne vil bare være hjemme alene med ungene så da er det meg og familien som besøker mamma og hun skulle kjenne på formen om det ble middag eller kaffe

Spiser der ikke sånn veldig ofte, men hun lurte på om vi skulle komme til middag morsdag. Så er min bror bortreist og min svigerinne vil bare være hjemme alene med ungene så da er det meg og familien som besøker mamma og hun skulle kjenne på formen om det ble middag eller kaffe
Det er jo koselig da :)

Vi er da så inkluderende som bare mulig, men kommer folk inn og er så negativ er det vanskelig å få dem til å tru det.

Det innlegget fra Tamara tok du ut av sammenhengen synes jeg, for det var en kommentar på noe jeg skrev som ble litt feiltolket og senere forklart.

Det tror ikke jeg ettersom hun likte posten min og hvis jeg hadde misforstått kunne hun ha forklart meg det tenker jeg da.

Jeg har en liten tass som vil legge seg, sa til han at han burde ha sovet lenger i formiddag [emoji14]

Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.

Akkurat nå, definitivt ikke.

Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
At det var? Jeg tar bevis på hva for hva?

At det var? Jeg tar bevis på hva for hva?
Akkurat slik sjuraku nå skrev det så ble mitt innlegg absolutt tatt som "den der indre klikken som er umulig å komme inn i" og det bare.... Jeg bare fatter og begriper ikke hvordan dette skjedde, kjenner inni meg at dette føles veldig vondt og jeg bare orker ikke

Jeg trodde ikke du mente det sånn, og klarer ikke tro det enda, men det BRUKES sånn.

Og jeg er kvalm.

Akkurat slik sjuraku nå skrev det så ble mitt innlegg absolutt tatt som "den der indre klikken som er umulig å komme inn i" og det bare.... Jeg bare fatter og begriper ikke hvordan dette skjedde, kjenner inni meg at dette føles veldig vondt og jeg bare orker ikke

Jeg trodde ikke du mente det sånn, og klarer ikke tro det enda, men det BRUKES sånn.

Og jeg er kvalm.
Klem til deg Sara ❤
Synes dette ble veldig ugreit jeg , håper tamara kan rette opp igjen det her

Middag. Pause.

Telefonen legges på lading og jeg tar pause en liten stund. Familietid

Back
Topp