Nå ble det stille her
Roet seg endel ja[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble det stille her
Så hvilken side vil du ha?Åååhh.....SULTEN!!![emoji1][emoji1]
Hvor ble alle av?
Potta, igjen....
Er skikkelig lei forkjølelseshodepine nå.
Hatt den i flere dager![]()
Da står pizza-deigen til heving![]()
Herlig, kommer en tur på middag jeg [emoji23]Da står pizza-deigen til heving![]()
Huff må du ikke bliFår se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.
Akkurat nå, definitivt ikke.
Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
Så hvilken side vil du ha?
Her blir det pizzaDa har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.
Hva har dere/skal dere spise til middag Idag?
Da har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.
Åhh så fantastiskHeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()
Da står pizza-deigen til heving![]()
Egyptisk mat med Zucchini. Maten her begynner å bli litt ensformig da.Da har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.
Gratulerer!HeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()
Helt santIkke la det ødelegge det fine vi har her[emoji173]
Vi vet vi ikke bevisst ignorerer noen!
Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapetHeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()