Da ville jeg spist isJa tror det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ville jeg spist isJa tror det
Men vil ikke ha kjip isDa ville jeg spist is![]()
Jeg vet jo hva jeg og småen har tatt av oss, så er vel en stor fare for at frøkna stapper de klærne hu ikke gidder å legge på plass i skittentøyet istedenfor [emoji14]Nei si det du
Hva slags is vil du ha da?Men vil ikke ha kjip is
Noe som er godtHva slags is vil du ha da?
Vi bruker for mye klær tror jegJeg vet jo hva jeg og småen har tatt av oss, så er vel en stor fare for at frøkna stapper de klærne hu ikke gidder å legge på plass i skittentøyet istedenfor [emoji14]
Å en skikkelig god, frisk og litt syrlig sorbet is hadde hvert snadder nå!Noe som er godt
Fruktis kanskje
Litt usikker på om vi bruker mye klær jeg, egentlig ikke sikker på hva som er normalt nemlig [emoji14]Vi bruker for mye klær tror jeg
Mhm sant detÅ en skikkelig god, frisk og litt syrlig sorbet is hadde hvert snadder nå!
Ha ha nei det er santLitt usikker på om vi bruker mye klær jeg, egentlig ikke sikker på hva som er normalt nemlig [emoji14]
Men jeg har spist is, så får heller lage en smoothie te kvelden [emoji23]Mhm sant det
Haha ja kanskje detHa ha nei det er sant
Kanskje det må lages en tråd om det
Hva slags smoothie?Men jeg har spist is, så får heller lage en smoothie te kvelden [emoji23]
Fikser det du ?Haha ja kanskje det![]()
Jeg er veldig glad i jordbær og appelsin, men det er ikke ungenes favoritt... så vi får se hvem som bestemmer og om småen skal ha [emoji14]Hva slags smoothie?
Mer en ting for deg, lager sjelden tråder jeg [emoji14]Fikser det du ?![]()
Ikke er iallefall, ute kanskje?Hvor ble alle av?
Er her jeg men prøver å svare på ting litt overalt [emoji4]Hvor ble alle av?