Heia VIFLite fotball diskusjoner her
Heia RBK![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia VIFLite fotball diskusjoner her
Heia RBK![]()
Neida går fint detKjipt da![]()
Er vel dessverre en kjennsgjerning at det er mye drama i en stall, uten at jeg helt forstår hvordan det er mulig. Skal være der i hovedsak for å holde på med hest!![]()
Ja, det var du som skulle lage det i dag ja, og trengte påminnelse. Jeg trengte en påminnelse om hvem det var som trengte påminnelsen.![]()

Å det er VIF
Er skikkelig lei forkjølelseshodepine nå.
Hatt den i flere dager![]()
Å det er VIF
Han har skjønt detSier sambo også! Så her i huset er det "krig" [emoji13][emoji13]
Endte opp med grønn
Får vel ringe mamma, må vite om dt blir tur til sommeren
Han har skjønt det![]()
Her startet storebror som 3 åring og mini snupp for noen uker siden [emoji16] jeg startet først i ungdommen, noe jeg synes var kjipt.
HeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()

Synes grønnfargen er så fin
Vis vedlegget 218122
Så deilig middag[emoji2]
Her er det dessverre pannekaker...[emoji849]
Nå ble det ganske stille her.
Vi trenger fremdeles 75 til![]()
Neida går fint det
Ja synes detFin farge[emoji2]
Nå skal jeg hoppe i dusjen
He he du tar feil jaDet er der dere tar feil. Dere har ikke skjønt det! Mitt hjerte står i brann! Ingen andre hadde kommet seg fra OBOS og rett til sølv i Eliteserien!