Da har denne akkurat gått inn i ovnen
![]()
Ååh, det så nydelig ut[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har denne akkurat gått inn i ovnen
![]()
Regna med det, var veldig godt daØrreten din kan du ha for deg selv!![emoji23]
Ja han må vente til kl 17.30 før han får legge seg...Hehe, litt tidlig å ta kvelden nå kanskje?![emoji12]
Ikke så lenge til det daLitt blidere nå, men han må vente til 17.30 før han kan legge seg ellers så våkner han i 23 tiden og er våken noen timer...
Ble grønn istefenOm barnet selv liker det så er det jo greit, generelt så syntes jeg slike lyse klær er upraktiske da de ser møkkete ut før mitt barn har kommet ut døra [emoji14]
Det har vi ogsåBrukte litt tid ja[emoji849] heldigvis litt kjappere med to stekepanner da[emoji4]
Nå må du ikke være så vrangØrreten din kan du ha for deg selv!![emoji23]
Endte opp med grønnHelt greit[emoji2]
Nei når jeg først har bretta de så kommer i skapet, værre med mine klær [emoji14]
Det er jaggu imponerende!![emoji1]
Mine har knapt hatt ski på beina....[emoji849]
Og kb er fornøyd?Ble grønn istefen
Jeg blir så gretten når det er rotete her, har ganske liten leilighet så det skal ingenting til før det ser skikkelig bomba ut [emoji14]Da er du mer effektiv enn meg [emoji12]
Hvor skal dere hen da?Får vel ringe mamma, må vite om dt blir tur til sommeren
Det bør han bliOg kb er fornøyd?
Var snakk om felles ferietur et sted,vwt ikke hvorHvor skal dere hen da?
Synes grønnfargen er så fin
Vis vedlegget 218122
Jeg blir så gretten når det er rotete her, har ganske liten leilighet så det skal ingenting til før det ser skikkelig bomba ut [emoji14]
Får vel ringe mamma, må vite om dt blir tur til sommeren