Det så fristendes utDa har denne akkurat gått inn i ovnen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så fristendes utDa har denne akkurat gått inn i ovnen
![]()
Kos deremed pizzaDa har denne akkurat gått inn i ovnen
![]()
Skjønner ikke helt hvorfor man skal syntes noe om det.Hva synes dere om lyseblå ytterklær på større gutter?
OkSkjønner ikke helt hvorfor man skal syntes noe om det.
Er vel like greit som en hvilken som helst annen farge
(Kanskje med unntak av rosa og lilla)
Åhh så fantastiskgratulerer så masse
Gratulerer!![]()
Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet![]()
Åhh så fantastiskgratulerer så masse
Er alene med svigerfar, hvert det siden igår når mannen og svigermor reiste til legen (de bor egentlig ca 1 time unna her).
Hans engelsk er veldig dårlig akkurat og han forstår ingenting samtidig som han veldig tydelig er av den eldre generasjonen!
Kommer inn og maser på at jeg må spise middag, vel greit det MEN når lillegutt bare roer seg ned på beina mine hjelper det ikke hva han sier så lenge han ikke tar han, noe jeg heller ikke liker for da sitter han på fanget så jeg venter på at han skal sovne og gleder meg til mannen kommer hjem!
Litt blidere nå, men han må vente til 17.30 før han kan legge seg ellers så våkner han i 23 tiden og er våken noen timer...Neimen stakkars lille
Tar gjerne det også jeg [emoji23]
Da hadde han vel sovet mer tidligere i dag HahaHehe hører han på det da [emoji6]
Kokt torsk med poteter,gulrøtter og Sandefjordsmør
Om barnet selv liker det så er det jo greit, generelt så syntes jeg slike lyse klær er upraktiske da de ser møkkete ut før mitt barn har kommet ut døra [emoji14]Hva synes dere om lyseblå ytterklær på større gutter?
Mange å steke med 5 barn i hus
Du kan heller komme hit og spise ørret[emoji23] Men skjønner den med pannekaker, liker det ikke så jeg lager det heller til frokost eller kvelds [emoji14] får mange mamma poeng når det er pannekaker til kvelds [emoji14]
Jeg har en liten tass som vil legge seg, sa til han at han burde ha sovet lenger i formiddag [emoji14]
Middag. Pause.
Telefonen legges på lading og jeg tar pause en liten stund. Familietid
Hva synes dere om lyseblå ytterklær på større gutter?