♫ Skravletråd februar ♫

Da har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.

Hva har dere/skal dere spise til middag Idag?

Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.

Akkurat nå, definitivt ikke.

Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
Huff må du ikke bli:( liker så godt oppdateringene dine !

Hei :) Jeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3 :)

Her går skravla,så kjekt . Jeg har hatt en helt grei vakt og nå er det middag om ikke alt for lenge her:)

Hei :) Jeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3 :)
Åhh så fantastisk :) gratulerer så masse

Da har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.

Hva har dere/skal dere spise til middag Idag?
Egyptisk mat med Zucchini. Maten her begynner å bli litt ensformig da.
Oksestek hadde hvert utrolig godt [emoji13]

Gratulerer! :)

Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet :)

Back
Topp