Har dere det ofte?Nei, er sååå lei![emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere det ofte?Nei, er sååå lei![emoji12]
Det burde du [emoji1303] super kjekt! [emoji944]![]()
Vi klarte detOver 2000 innlegg![]()
Det gjorde viVi klarte det![]()
Vi er gode på skravlingDet gjorde vi![]()
Ha en fin kveldDa er det middagstid, og se litt på TVHa en fin kveld alle sammen
![]()
Ja til sammen er vi det, du har jo virkelig skravlet deg til topps i dagVi er gode på skravling
Takk i lige mådeHa en fin kveld![]()
Slalom er sjukt dyrt da, ikke bare er jeg skeptisk til det på egne vegne (fordi jeg ikke liker å kaste meg utfor fjell med planker på føttene), men er hvertfall ikke keen på oppfordre eventuelle barn til å drive med det.Det burde du [emoji1303] super kjekt! [emoji944]![]()
Han bodde der jeg kommer fra
Slekt med niesen ig nevøen min
I en alder av 40?![emoji23] neppe...
Usj å så man u da
Heia liverpool
Åh det så fantastisk utJa, var nydelig.Ble en fin tur i sola (kjenner det er vel etterlengtet med noen solstråler på skrotten nå), deretter satte vi oss i fjæra rett utenfor husveggen, tente bål og grillet.
Vis vedlegget 218132
Slalom er sjukt dyrt da, ikke bare er jeg skeptisk til det på egne vegne (fordi jeg ikke liker å kaste meg utfor fjell med planker på føttene), men er hvertfall ikke keen på oppfordre eventuelle barn til å drive med det.
Tenåringer som satser på sporten betaler 100-200 000 året for å drive med den. Helt sjukt.
Nå snakker vi om noe annetJa... Hvordan gikk det med Liverpool de to siste kampene, mon tro?![]()
Da er det middagstid, og se litt på TVHa en fin kveld alle sammen
![]()