Morsomste jegvet detHehe nei det er jo så morsomt når øynene akkurat har sklidd igjen og man våkner og ikke aner hvor man er [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomste jegvet detHehe nei det er jo så morsomt når øynene akkurat har sklidd igjen og man våkner og ikke aner hvor man er [emoji14]
Takk det samme til deg når du skal sove ❤Sove godt[emoji4]
Takk Kengu!!! Nå kommer jeg til å nynne på denne hele uka!!Tinky winky
Dipsy
La la
Poh
Grøss
Hver dag hele året??Åh! Måtte du si det da! Mmm... Grillmat... Nei, nå er jo alt godt her inne, så da er det vel på tide med middag!
Vi grillet faktisk i fjæra i dag, så man kan godt grille på vinteren også.Svigerinna og familien griller neste HVER dag, HELE året faktisk. Synes det er litt mer kos når det er sommer og sol, men grillmat er godt hele året!
Men slapp det, han var i rute og ligger nå vedsiden av meg og hoster...Morsomste jegvet det
Så kjekt! Slik burde det være her å. Vi har jo HBK brød..Hehe [emoji12] greit med en lokal trener! Vi kjøper brann brød hver uke nå. 10 brannbrød poser, to gratis billetterså da går jeg og storebror [emoji460]️
Wooow! Hadde jeg nesten ikke trodde i gårOver 2000 innlegg![]()
Legger meg straks nå selv også[emoji173]Takk det samme til deg når du skal sove [emoji173]
Ikke ønske, jeg skrev at jeg undret på om dere klarteTamara sitt ønske
Stakkars lilleMen slapp det, han var i rute og ligger nå vedsiden av meg og hoster...
Ha ha godt uka ikke er så lang daTakk Kengu!!! Nå kommer jeg til å nynne på denne hele uka!!
Det er jo så spennende å være på bibliotek da. Særlig slike store. En liten magisk verdenHva? Ebib? Finnes det et elektronisk bibliotek?Så jeg kan slippe å dra fysisk til biblioteket mer? Er koselig i blant, men ikke alltid jeg får tid, og gudene vet hvor mange ganger jeg har måttet forlenget lån på bøker!
![]()
Åååå den nederste var da lekker!
Sukk [emoji173][emoji173] RBK!!!!!
Må vel prøve å sove litt også kanskje
Ja det er jammen ikke greit å være liten, ikke kan han fortelle hvordan han har det heller...Stakkars lille
Gratulerer med overstått dåpsdagPhew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altsåSpesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen [emoji14]
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene![]()
Kos deg på kursDa er jeg lagti morgen er det kurs med overnatting på hotell [emoji1319][emoji1319] #husmorferie [emoji13][emoji13] snakkes folkens!