♫ Skravletråd februar ♫

Skjønner. Slik som jeg gjør det selv . Lage en lignende pakke da og sette pris på 500? Eller ønsket kanskje mer? Har solgt en pakke for 600 her,men det er vel det meste :)

Ønsker egentlig bare å bli kvitt det, for det er pene klær. Ungen har så mye at vi knapt har rukket å bruke det mer enn fem ganger [emoji85]

brrrr....så kald. Satt opp varmen og klamrer meg til en kaffekopp, men har fortsatt blå fingre.
Og i debatten om årstider står jeg ganske fast på at det er på tide med vår. Lei av å fryse nå.
Helt enig! Men ikke så glad i vinteren generelt da, liker sommeren!

God dag! Slapper av med mini hjemme. Skikkelig trist vær ute så manner meg opp til trilletur. Blir godt å komme seg ut:)
Jeg vil også ut å gå på tur!! Her skinner sola i øyeblikket, og vi har endel nysnø :D meeen, med et bekken som ikke ligner grisen blir jeg bare sittende/liggende inne :/

På kvelden tenker jeg, når mannen er kommet hjem. Eller evt dersom lillemor sover lenge. Nå skal jeg straks på lang trilletur i fint vær og klekke pokeegg. Må bare lade telefonen først.

Kos deg på tur i sola[emoji2]

Jepp.

Men jeg brukte den da vi planla min og mannen felles "70-årsdag" for noen år siden. Vi hadde ikke plass hjemme og siktet på grilling og ute. Det gikk. Og været ble som lovet. Faktisk

(og nei. Det er ikke gitt med en sånn kveld på Sunnmøre. Selv i juli)

Så flott det klaffet![emoji2]

Back
Topp