En amerikansk langtidsmeldingsapp jeg har sier vi kanskje får snø i slutten av vinterferien.
(fulltreffer for min datter som vil ha akebursdag da, men jeg tørr ikke stole på det og booket trolig skolen)
Det var gode nyheter! Da håper jeg på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En amerikansk langtidsmeldingsapp jeg har sier vi kanskje får snø i slutten av vinterferien.
(fulltreffer for min datter som vil ha akebursdag da, men jeg tørr ikke stole på det og booket trolig skolen)
Vi har en lang bakke. Ikke så bratt men lang og med sving så du ser ikke hele opp fra/ned til hovedveien. Vi bor helt i enden av den lange blindveien, men den bakken er det ekle stykket. Sleipt kan det fort bli, og glatt. Jeg har piggdekk, ja.Det er ikke noe særlig, er skummelt. Var likedan der vi bodde før, men var ikke pga snø, men ren is og hadde naboer som ikke ville bruke penger på strø (100 m lang felles vei til 3 hus) Så pappaen min kjørte faktisk av veien fordi det var så glatt, på selveste julekvelden et år der. Lang bratt bakke og vi bodde øverst
Morn morn alle sammen.Sovet godt?Her har det blitt null søvn.Har en avtale i dag og var så redd og forsove meg at jeg fikk ikke sove [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]![]()
Storm går litt lenger enn yr, men accuweather går 45 dager eller noe sånn den ;-) om ikke mer.Nei, mener storm sin kun går 10 dager fram i tid?! Håper på snø vi og[emoji106]
God morgen alle sammenakkurat pakket sekken og er klar for kurs med overnatting. Gleder meg til en. Bedre middag og hotell frokost [emoji1319][emoji1319]
Så lettvint[emoji106] Her må vi kjøre for å komme til butikken, bor på landet, men er jo ikke vanskelig å legge noen poser i bilen. Her står også metall og glass levering ved siden av UFF kontainer æ.Vet vi har fretex bak butikken. Og det er noe på andre siden av veien også, sammen med glass og metall. Så veldig enkelt ja
Er den ganske presis?Storm går litt lenger enn yr, men accuweather går 45 dager eller noe sånn den ;-) om ikke mer.
Joda, ble jo litt søvnHan sov 4 + 3 + 1 time, så jeg fikk litt mindre enn det da
![]()
Hørtes ut som fornuftige unger. Helt enig med deJeg har to unger som daglig forteller meg at de gleder seg til sommeren.
Mye dreier seg om trampolina, da. Og bading visstnok
brrrr....så kald. Satt opp varmen og klamrer meg til en kaffekopp, men har fortsatt blå fingre.
Og i debatten om årstider står jeg ganske fast på at det er på tide med vår. Lei av å fryse nå.
Min plan er å booke skolen, få snø, be alle møte i vinterdress med akebrett. Ake ute og så ta dem inn og gi dem kakao og pizzaboller før vi sender dem hjem. ;-)Det var gode nyheter! Da håper jeg på det
Bra med deg?
Bor dels på landet jeg også, naboen er i alle fall en bondegård, men de driver ikke gård da. Bare har litt høner.Så lettvint[emoji106] Her må vi kjøre for å komme til butikken, bor på landet, men er jo ikke vanskelig å legge noen poser i bilen. Her står også metall og glass levering ved siden av UFF kontainer æ.
Kan jo hende hun ikke er i form?[emoji45] Har du hørt etter mjauing, kan hun ha gjemt seg i en garasje eller et skjul?
Tja, dess lenger frem i tid dess større risiko for at de ombestemmer seg innen vi kommer så langt.Er den ganske presis?
Herlig å bo nærme skolen, så barna kan gå selv når de er store nok til det[emoji4] Her får de taxi, så er glad for det.Bor dels på landet jeg også, naboen er i alle fall en bondegård, men de driver ikke gård da. Bare har litt høner.
Men butikken er ved skolen og det er ca en km herfra.
Jeg er definitivt enig med dem altsåHørtes ut som fornuftige unger. Helt enig med deKan skrive å spise is og å ikke måtte ha på seg 3-7 lag med klær når man går ut på lista også...
Vill og gal. Vurderer om jeg skulle sagt at jeg kan bake kake til korpset i morgen. Ingen har meldt seg så vidt jeg kan se men de kan ha gjort det andre steder enn åpent på fb gruppa da.
Ei kake er fort gjort.
Men i morgen er også kjent som ukas travleste dag.
Det et føeskolekafe i bhg 1630-1730. (frivillig innsamling av penger for å bidra til finansiering av førskoles overnattingstur, på den måten krever de ikke egenandel/turpenger)
Eldstemann har korps fra 1730
Og så kom altså melding om "felles pause med hovedkorpset etter at aspirantene har hatt øving hvor foreldre er velkommen til en kopp kaffe. Aspirantene får utdelt noe til odel og eie" (jeg tipper korpsgenser, de fikk låne det på et arrangement på skolen for noen uker siden) og altså kjekt om noen baker en kake....
1815 er dette. 18 spiser yngste grøt og tas på badet etterpå. Mannen skal prøve å komme tidsnok til arr i bhg. Eller i alle fall å være her/levere på spilling. Eller i alle fall være her innen han skal hentes, aka drikke kaffe og se hva han får.
Her snør det litt[emoji4] Vis vedlegget 218187