Har det blitt veldig stille her i det siste ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
Og jeg som hadde gledet meg til å sove lenge i da![]()
God morgen.
Jeg hadde ingen forventing om å sove lenge, søndag er min dag, men 5.20 er tidlig likevel...
Til timer senere er det enda ikke tid for å lage frokost, og snuppa er på sin andre body for dagen etter at hun fant et litermål med en skvett saft fra i går.
Jeg kjenner at jeg gleder meg litt til hun begynner å sette pris på å se tom og Jerry med søsknene...
God morgen
For en kjip start på helgen, har blitt smittet av de hostende store og små på jobb.
Blir nok en rolig dag her tenker jeg
God morgen, opp og hopp. En ny dag i en idrettshall venter [emoji14]
Ønsker dere alle en strålende lørdag
Hmm er det noen tråder som er sletta tro?
Jeg stoppet på 96000 innlegg men da har jeg i dølge telleren min bare skrevet 91 innlegg denne mnd
På topp 100 står det 135...
God morgenhvert oppe en stund, eldste rydder rommet og yngste flyr rundt i rosa bikini og gjør rampestreker for å ikke sovne [emoji14]
Hva er planene for dagen da folkens?
Jeg skriver da ikke minus-innlegg vel?
Noe jeg har skrevet godt over 1000 innlegg i er ikke lenger med i tellingene.
Skjønner du er detDen er Finmen jeg er sliten
ante ikke at det var så hektisk
Takk for detGod ettermiddag[emoji2] og god bedring!
Vet ikkeSelvom de sletter tråder så sletter man vel ikke telte innlegg?[emoji4]
Hvor da?Rolig hjemmedag[emoji4]
Har bestilt oss sydentur!!!! Weee!!![emoji2]
Hva gjør dere i dag da?Tuppalille tar seg en dupp i vogna mens jeg får kose meg med en kopp kaffe.Så blir det vel en liten trilletur i dag ♡![]()
Godt det ikke bare var megjeg har ikke fått med meg at det skulle skje.. rart!
Tamara sier det trolig er flyttet tråder til et underforum hvor innlegg ikke teller på totalen ;-)Så rart?![emoji849] håper de dukker opp igjen!
Hvor skal dere?Rolig hjemmedag[emoji4]
Har bestilt oss sydentur!!!! Weee!!![emoji2]
Ok, da tror jeg kanskje dere har fått den oppdateringen vi (Android) fikk for en stund siden. Så likt ut som her egentlig