Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he nei du gjør nok ikke detJeg skriver da ikke minus-innlegg vel?
Noe jeg har skrevet godt over 1000 innlegg i er ikke lenger med i tellingene.
Hvordan er formen?God dag jenter![]()
Første måned på lenge at jeg sluttet på rundt tall for å holde styringenHe he nei du gjør nok ikke det
Det må du daFørste måned på lenge at jeg sluttet på rundt tall for å holde styringen
Så må jeg reelt sett skravle som en gal, opp mot 1500 innlegg i februar, for å slutte på samme runde tall ;-)
Masse god bedring til dere beggeBli frisk både jeg og kb
Takk søte duMasse god bedring til dere begge![]()
Jeg har ikke voksenrett, så må vel enten betale selv da, eller bli "henvist" av nav eller noe.
Veldig dumt at det ikke står noe om pris på dette rundt om, egentlig. Jeg har ikke råd til å plumpe ut med flere tusen nå heller, så da får det vel heller så være for en stund..
Går ganske fort over daHahaha!For en enkel metode å bli småpussa på, uten å drikke.
Håper sausen ble god.
![]()
Var opp litt før 7, men fikk heldigvis lov til å legge meg igjen, men det viste jeg ikke når jeg skrevNår var du oppe da?
Sju.....drømme.... Håper jeg får ligge litt i morgenVar opp litt før 7, men fikk heldigvis lov til å legge meg igjen, men det viste jeg ikke når jeg skrev
Får se hva det blir tilDu får faktura og om du spør så går det sikkert an å betale over tid. Jeg var "heldig" og fikk vite fra fagforbundet at jeg hadde fått litt for lite utbetalt siden sommeren 2015. Var egentlig i kontakt med dem om noe annet. Så fikk råd til vurderingen pga det. Og da jeg sa til mamma at jeg hadde fått godkjent realkomp. så sa hun at det betaler ho! Så har litt penger nå til bøker osvog eksamensavgifter
Har dere flyttet gamle lange trådet over på et sted som ikke telles igjen?Tror jeg vet hvorfor dere har færre innlegg nå. Skal se på det seinere.
Det har jeg nok.Har dere flyttet gamle lange trådet over på et sted som ikke telles igjen?
Spiller ikke så stor rolle altså. Bare lurte pga færre innleggTror jeg vet hvorfor dere har færre innlegg nå. Skal se på det seinere.
Ikke nødvendig å rette opp for min del, det var bare påfallende mindre innlegg ;-)Det har jeg nok.
Sjekker opp og retter det når jeg kommer hjem. Ingen krise skjedd