♫ Skravletråd februar ♫

Jeg skriver da ikke minus-innlegg vel?

Noe jeg har skrevet godt over 1000 innlegg i er ikke lenger med i tellingene.

He he nei du gjør nok ikke det
Første måned på lenge at jeg sluttet på rundt tall for å holde styringen

Så må jeg reelt sett skravle som en gal, opp mot 1500 innlegg i februar, for å slutte på samme runde tall ;-)

Jeg har ikke voksenrett, så må vel enten betale selv da, eller bli "henvist" av nav eller noe.
Veldig dumt at det ikke står noe om pris på dette rundt om, egentlig. Jeg har ikke råd til å plumpe ut med flere tusen nå heller, så da får det vel heller så være for en stund..

Du får faktura og om du spør så går det sikkert an å betale over tid. Jeg var "heldig" og fikk vite fra fagforbundet at jeg hadde fått litt for lite utbetalt siden sommeren 2015. Var egentlig i kontakt med dem om noe annet. Så fikk råd til vurderingen pga det. Og da jeg sa til mamma at jeg hadde fått godkjent realkomp. så sa hun at det betaler ho! Så har litt penger nå til bøker osv:) og eksamensavgifter

Var opp litt før 7, men fikk heldigvis lov til å legge meg igjen, men det viste jeg ikke når jeg skrev
Sju.....drømme.... Håper jeg får ligge litt i morgen

Utfordringen er at ettåringen har mamma-panikk. Hyler om jeg overlater henne til faren mens jeg går på do. Jeg dusjet nå, hun satt på potte. Gikk opp med faren nå mens jeg kler på meg. Han leser, koser og leker. Hun er ikke fornøyd.

Torsdag tok jeg mellomste på dans i 45 minutter. Hun klagde til jeg var tilbake...

Du får faktura og om du spør så går det sikkert an å betale over tid. Jeg var "heldig" og fikk vite fra fagforbundet at jeg hadde fått litt for lite utbetalt siden sommeren 2015. Var egentlig i kontakt med dem om noe annet. Så fikk råd til vurderingen pga det. Og da jeg sa til mamma at jeg hadde fått godkjent realkomp. så sa hun at det betaler ho! Så har litt penger nå til bøker osv:) og eksamensavgifter
Får se hva det blir til :)

Hva gjør dere i dag da?Tuppalille tar seg en dupp i vogna mens jeg får kose meg med en kopp kaffe.Så blir det vel en liten trilletur i dag ♡
de9d9612fd0c13195613314cc21298f1.jpg

Back
Topp