♫ Skravletråd februar ♫

Hva gjør dere i dag da?Tuppalille tar seg en dupp i vogna mens jeg får kose meg med en kopp kaffe.Så blir det vel en liten trilletur i dag ♡
de9d9612fd0c13195613314cc21298f1.jpg
Ser ut som det er sol? Hvorfor har du regntrekket på vogna?

Og jeg er så gammel at jeg unngår slike kasser :P
Pappa bruker den.

Jeg har ikke registrert meg til det...

Pappa er 26 år eldre enn meg.

(og det hørtes plutselig veldig lite ut når jeg vet at han driver og planlegger pensjonistalderen.... Trøsten får være at jeg må sikkert jobbe til jeg er 80 før jeg får pensjonere meg, reglene er annerledes ;-))

Skal en tur til nærmeste by selv i morgen, trenger mer garn.
Hva skal du ha?
Dyr nærbutikk?
Lyst på garn. Sikler litt når jeg går forbi.

Har et par tre nøster liggende (ironi. Jeg har en 60 liters kasse....Men et par tre konkrete prosjekter...)
Men så skal jeg altså i ukjent fremtid benytte tiden fra ungene er i seng, da jeg kan strikke og surfe og rydde og vaske og lese og blogge og alt sånt gøy... Da skal jeg jobbe.

Jeg vet en ting. Til høsten når jeg jobber da skal jeg ikke jobbe på kveldene.

Joda, jeg kan ta faktura til betaling tirsdag kveld dersom det blir min oppgave. Det er greit. Men klarer jeg ikke holde timene mine uten p jobbe hver kveld, da må vi enten omstrukturere så jeg klarer timene eller så skal jeg ned i prosent. For jeg skal ikke jobbe hver kveld. Det ødelegger rett og slett trivselen min.

Skal en tur til nærmeste by selv i morgen, trenger mer garn.
Hva skal du ha?
Dyr nærbutikk?
Lyst på garn. Sikler litt når jeg går forbi.

Har et par tre nøster liggende (ironi. Jeg har en 60 liters kasse....Men et par tre konkrete prosjekter...)
Men så skal jeg altså i ukjent fremtid benytte tiden fra ungene er i seng, da jeg kan strikke og surfe og rydde og vaske og lese og blogge og alt sånt gøy... Da skal jeg jobbe.

Jeg vet en ting. Til høsten når jeg jobber da skal jeg ikke jobbe på kveldene.

Joda, jeg kan ta faktura til betaling tirsdag kveld dersom det blir min oppgave. Det er greit. Men klarer jeg ikke holde timene mine uten p jobbe hver kveld, da må vi enten omstrukturere så jeg klarer timene eller så skal jeg ned i prosent. For jeg skal ikke jobbe hver kveld. Det ødelegger rett og slett trivselen min.

Hvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??

Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??

Jeg er ikke med dessverre :( er ikke aktivitet der inne i det hele tatt. Håper å komme inn i noe 2018 gruppe etter hvert ;)

Ok, da tror jeg kanskje dere har fått den oppdateringen vi (Android) fikk for en stund siden. Så likt ut som her egentlig

Meget mulig. Men tror jeg er begynt å bli vant med den nå :p

Back
Topp