Hvor tidlig åpner de?Ja, hjelper nok lite akkurat nå. Får prøve pælme i meg vann i kveld. Ikke det samme i det hele tatt, men blir i alle fall ikke tørst mer da [emoji14]
Så får vi kjøpe biola i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor tidlig åpner de?Ja, hjelper nok lite akkurat nå. Får prøve pælme i meg vann i kveld. Ikke det samme i det hele tatt, men blir i alle fall ikke tørst mer da [emoji14]
Så får vi kjøpe biola i morgen.
10 her. Men må handle i byen i morgen likevel. Tar ikke noe storhandel på nærbutikken her altsåHvor tidlig åpner de?
Skal en tur til nærmeste by selv i morgen, trenger mer garn.10 her. Men må handle i byen i morgen likevel. Tar ikke noe storhandel på nærbutikken her altså![]()
Må handle til tacoen, noe godis og brus, og noe middager.Skal en tur til nærmeste by selv i morgen, trenger mer garn.
Hva skal du ha?
Dyr nærbutikk?
Mmmmm, taco..Må handle til tacoen, noe godis og brus, og noe middager.
Nærbutikken er dyr ja.. +10 kroner på hver vare omtrent, og mye utgått på dato.
Mye jobb..? Hm.. Synes det er lettere enn.. Omtrent alt annet [emoji14]Mmmmm, taco..
Veldig godt, men lager det ikke så ofte siden det er så mye jobb med det
???
Den skjønte jeg ikke, jeg bruker dem gjerne og jeg er rett så mye eldre enn deg![]()
- Lage krydderblandingMye jobb..? Hm.. Synes det er lettere enn.. Omtrent alt annet [emoji14]
Har også jobbet i butikk.Jeg syntes det er fryktelig mye jobb å veie varene selv, kline på lapp, scanne lappen for røyk, vente på at noen kan komme å godkjenne alderen min, dill og dall... Nei da liker jeg heller å gå i en vanlig kasse.
Men det er kanskje fordi jeg har jobbet nok i butikk til at jeg gidder å gjøre den kassajobben gratis for butikken.
Krydderblanding kan du jo lage en stor "batch" av, da. Så har du til flere omganger.- Lage krydderblanding
- Lage salsa
- Lage guacomole¨
- Lage cheddar dipp/saus
Sa jeg at jeg ikke bruker glass og poser.....
Det er litt for små. men det er greit, dersom vi har det, har vi det på en søndag hvor jeg kan lage litt utover dagenKrydderblanding kan du jo lage en stor "batch" av, da. Så har du til flere omganger.
Personlig kjøper jeg gjerne. Også bruker jeg bare salsa og krydder, ikke alt det andre..
Men da forstår jeg at det kan være litt jobb. Du har ikke noe unger og mann som kan gjøre litt? [emoji14]
Ja. "Bysseryggen" kom første uken i januar da mannen var på 1 uke jobbreise. Alene med baby. Har dog dårlig rygg fra før. Var mye pga bæring opp og ned av krybben, opp og ned fra babygym, stellebord, newbornsetet. Og byss. Nå har vi total byssestopp i heimen, og det går kjempefint! Ryggen blir bedre og bedre. Har begynt med bæresele nå![]()
Så fint for deg, hater detHaha! Digger det![]()
Biff med whiskysaus og asparges [emoji6]
Ikke som jeg har merket, men nå har jeg sittet for det meste på laptopen i kveldSkulle inn her til dere... men det var ikke lett! Noe rart er skjedd med appen?!
Uff, fikk en tlf hjemmefra hvor lillemor gråt og ropte på mamma, da kom skyllebøtta gitt! Tømt meg helt for tårer jeg nå
Du finner den her:Den sausen vil jeg ha oppskrift på![]()