♫ Skravletråd februar ♫

Vel, har nærbutikk her da, men den stenger kl 18 på fredager.. Så nytter ikke dra dit nå [emoji14]
Ta med brekkjern og en postit lapp hvor du skriver "Sorry, er gravid. Måtte bare ha Biola" :P

Nei, lagde whiskeysaus og måtte bokstavligtalt passe meg slik at jeg ikke fikk ren alkoholdamp rett i fjese og puste inn når jeg tilsatte whiskeyen....
Men dengang da, nå derimot sitter jeg med et glass rødvin :),
Du kan ta ett ekstra glass for meg? [emoji3]
Rart hvordan jeg som nesten aldri drikker for tida har så lyst på vin nå når jeg ikke kan drikke det...

Jeg er tom for biola.. Jeg trenger egentlig MER biola o.O
Legitim krise. Det er derfor vi trenger døgnåpne butikker over hele landet, ikke bare ì storbyene [emoji6]

Legitim krise. Det er derfor vi trenger døgnåpne butikker over hele landet, ikke bare ì storbyene [emoji6]
Kunne vært sånne.. Ubetjente småbutikker/små avdelinger. Med kamera og ekspress shopping. Med egen scanner og sånt. [emoji14]

Ikke sant. Små fyllinger i et relativt utsatt område er ikke noe lett.. Tenkte ikke på at det kanskje bare gikk an å pusse! Tannlegen får ta vurderingen av det da, jeg bare vet at den ene må gjøres *noe* med. Vondt med tannpuss og alt på den..

Å,så bra! Jeg hadde planer om å få realkompetansevurdering i år, siden jeg ikke fikk lov i fjor. (Fyller 25 i år først)..
Og jobbe med fagene som mangler på deltid eller hva enn det blir. Men, så har jeg ikke somlet meg til det å søke.. Jeg har gått 1,5 år tannpleier, så håper på at de eksamener jeg har tatt der kan hjelpe meg på vei. [emoji14]
Også.. Ja. Jeg tror jeg somler litt og fordi jeg foreløpig har bare vikariat, og rekker uansett ikke bli ferdigutdannet til stillingen blir lyst ut som fast.. Og selv om jeg ligger høyt på lista ifg sjefen, så er jeg jo ikke garantert stillingen. Det kan jo f.eks komme noen med utdannelsen på plass, eller noen med høyere ansiennitet (jeg har bare jobbet 2 år som vikar i april/mai). Så.. Får se. ><

Har jobbet på samme plass i 8 år. Men vil veldig gjerne ha autorisasjon. Går jo opp 50"kr i året!! :O

Kunne vært sånne.. Ubetjente småbutikker/små avdelinger. Med kamera og ekspress shopping. Med egen scanner og sånt. [emoji14]
Genialt konsept, nesten så man burde prøve seg på det forretningskonseptet...

Har jobbet på samme plass i 8 år. Men vil veldig gjerne ha autorisasjon. Går jo opp 50"kr i året!! :O
Ser den.. Lønnen er jo også en greie. Men jeg setter meg jo litt.. Usikker, når jeg ikke er garantert videre jobb der..
Om jeg ikke kan jobbe der mer etter permisjon osv, så er jo utdannelsen pointless. Det er ikke sååå mange åpninger for tannhelsesekretær.. Da må jeg i så fall vente til noen går av med pensjon. ><

De har jo slike kasser i enkelte butikker hvor du skanner varene selv, betaler og bruker strekkoden på kvitteringen for å åpne bommen ut allerede :rolleyes:
Jau. Coop obs har jo også noe slikt, f.eks. Bommen åpnes når du har betalt.. Men det er ikke nattåpent da. Og heller ikke HER. :/

Jau. Coop obs har jo også noe slikt, f.eks. Bommen åpnes når du har betalt.. Men det er ikke nattåpent da. Og heller ikke HER. :/
Har også vært borti en bunnpris som bare har slik hvor betjeningen kun kommer dersom man kaller på hjelp siden det er noe man ikke klarer eller kjøper alkohol eller tobakk.
Er ikke nattåpent den heller, men tenker at det kanskje er neste steg

Har også vært borti en bunnpris som bare har slik hvor betjeningen kun kommer dersom man kaller på hjelp siden det er noe man ikke klarer eller kjøper alkohol eller tobakk.
Er ikke nattåpent den heller, men tenker at det kanskje er neste steg
Tøft det. Jeg tenkte bare jeg skulle hatt det NÅ! [emoji14]

Akkurat det kan jeg ikke hjelpe deg med, i tilleg så bor vel du også på en annen kant av landet enn meg og jeg har ikke Biola i hus.
Har yoghurt med 6 forskjellige smaker da :rolleyes:
Ja, hjelper nok lite akkurat nå. Får prøve pælme i meg vann i kveld. Ikke det samme i det hele tatt, men blir i alle fall ikke tørst mer da [emoji14]
Så får vi kjøpe biola i morgen.

Back
Topp