Uff, fikk en tlf hjemmefra hvor lillemor gråt og ropte på mamma, da kom skyllebøtta gitt! Tømt meg helt for tårer jeg nå
Uff da, mye følelser i sving[emoji51]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, fikk en tlf hjemmefra hvor lillemor gråt og ropte på mamma, da kom skyllebøtta gitt! Tømt meg helt for tårer jeg nå
På vei til latter nå. Sitter på bussen og tripper med føttene! Gleder meg som en unge! Ønsker dere alle en fin fredagskveld![]()
Og jeg er så gammel at jeg unngår slike kasser![]()
Ser ut som det er sol? Hvorfor har du regntrekket på vogna?Hva gjør dere i dag da?Tuppalille tar seg en dupp i vogna mens jeg får kose meg med en kopp kaffe.Så blir det vel en liten trilletur i dag ♡![]()
Skulle inn her til dere... men det var ikke lett! Noe rart er skjedd med appen?!
Hvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??
Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??
Da går jeg og legger meg natta
Pappa bruker den.Og jeg er så gammel at jeg unngår slike kasser![]()
Lyst på garn. Sikler litt når jeg går forbi.Skal en tur til nærmeste by selv i morgen, trenger mer garn.
Hva skal du ha?
Dyr nærbutikk?
Lyst på garn. Sikler litt når jeg går forbi.Skal en tur til nærmeste by selv i morgen, trenger mer garn.
Hva skal du ha?
Dyr nærbutikk?
Så ut som det skulle regne ute så tik det på.Men ble jo masse sol ute istedenfor [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]Ser ut som det er sol? Hvorfor har du regntrekket på vogna?
Android eller iPhone?Skulle inn her til dere... men det var ikke lett! Noe rart er skjedd med appen?!
Min er oppdatert så alt er annerledes!![emoji15]
Hva er planene for dagen da folkens?
Ok, da tror jeg kanskje dere har fått den oppdateringen vi (Android) fikk for en stund siden. Så likt ut som her egentligiPhone![]()
Hvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??
Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??
Ok, da tror jeg kanskje dere har fått den oppdateringen vi (Android) fikk for en stund siden. Så likt ut som her egentlig
Tok litt tid, men vips så husker jeg knapt den gamle nåMeget mulig. Men tror jeg er begynt å bli vant med den nå![]()
Hvordan er formen?