♫ Skravletråd februar ♫

God morgen.

Jeg hadde ingen forventing om å sove lenge, søndag er min dag, men 5.20 er tidlig likevel...

Til timer senere er det enda ikke tid for å lage frokost, og snuppa er på sin andre body for dagen etter at hun fant et litermål med en skvett saft fra i går.

Jeg kjenner at jeg gleder meg litt til hun begynner å sette pris på å se tom og Jerry med søsknene...

Ja det er tidlig![emoji15]
Alt er litt enklere når de blir litt større ja..

Neste gang jeg skal trille tur med baby som ikke skal sove.... Enten bæresele, eller bæresele under vogna. Hun henger over kanten. Snur seg. Står. Skulle sikkert gjerne sittet fremover men jeg tørr ikke snu vogna slik hun oppfører seg. Selene fungerer dårlig i kombinasjon med posen, egentlig fikk jeg dem dårlig til uansett, skal hun kunne ligge må de være på det løseste, den som kommer opp mellom beina er så kort. Sitter hun er hun da løs. Med pose får hun de uansett av. (dette er ungen som kommer seg ut av selen på tripptrapp uansett hvor stram den er, jeg er bare overlykkelig over at hun ikke har kommet på å prøve i bilen...)

Bah... Sliten!

Hmm er det noen tråder som er sletta tro?
Jeg stoppet på 96000 innlegg men da har jeg i dølge telleren min bare skrevet 91 innlegg denne mnd
På topp 100 står det 135...

Selvom de sletter tråder så sletter man vel ikke telte innlegg?[emoji4]

Hva gjør dere i dag da?Tuppalille tar seg en dupp i vogna mens jeg får kose meg med en kopp kaffe.Så blir det vel en liten trilletur i dag ♡
de9d9612fd0c13195613314cc21298f1.jpg

Her nyter vi tanken på sydentur til sommeren[emoji2] googler litt bilder og koser oss!

Så rart?![emoji849] håper de dukker opp igjen!
Tamara sier det trolig er flyttet tråder til et underforum hvor innlegg ikke teller på totalen ;-)

Ikke noe problem når vi vet

Back
Topp