Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rosa bikini faktiskGod morgenhvert oppe en stund, eldste rydder rommet og yngste flyr rundt i rosa bikini og gjør rampestreker for å ikke sovne [emoji14]
Kos deg i hallenGod morgen, opp og hopp. En ny dag i en idrettshall venter [emoji14]
Ønsker dere alle en strålende lørdag
Ja han fant den på rommet te søstra [emoji14]Rosa bikini faktisk
Herlig
Ja han fant den på rommet te søstra![]()
Likte den da skjønner jegJa han fant den på rommet te søstra [emoji14]
Det merkes på både meg og henne....God morgen
Det var tidlig ja
Ja det virker sånnLikte den da skjønner jeg
Kos deg.God morgen, opp og hopp. En ny dag i en idrettshall venter [emoji14]
Ønsker dere alle en strålende lørdag
Prøve og holde meg våken, få småen til å sove og ellers sløve [emoji14] du da?Hva er planene for dagen da folkens?
Jeg hadde 63500 ved månedsskiftet og har da skrevet et negativt antall tråder denne mnd....Hmm er det noen tråder som er sletta tro?
Jeg stoppet på 96000 innlegg men da har jeg i dølge telleren min bare skrevet 91 innlegg denne mnd
På topp 100 står det 135...
Det satser jeg på å finne ut under frokosten. Om mannen snart står opp.... Jeg så aldri på klokka da han sa "om en time" desverre....Hva er planene for dagen da folkens?
HåndballKos deg i hallen
Håndball wller fotball?
Nei, har ikke slettet noeHmm er det noen tråder som er sletta tro?
Jeg stoppet på 96000 innlegg men da har jeg i dølge telleren min bare skrevet 91 innlegg denne mnd
På topp 100 står det 135...
Hvordan hadde jeg da 63500 ved midtnatt 31.1 og 63158 nå?Nei, har ikke slettet noe
Cola Zero, men holdt på å lage whiskeysaus og har ved et par anledninger klart å glemme å trekke hodet vekk når jeg har helt whiskeyen oppe den varme tomatpureen og fått alkoholdampen rett i fjeset og pustet det inn og det er nesten ren alkohol og går rett i blodet når det pustes inn (er ikke så mye men blir "pussa" fort, og det går fort over).
Måtte bokstavelitalt passe meg, sånn fysisk altså![]()
Får sove snart dere daDet merkes på både meg og henne....
Du også jaHvordan hadde jeg da 63500 ved midtnatt 31.1 og 63158 nå?
Noe må jo ha skjedd siden sara også har det annerledesNei, har ikke slettet noe