♫ Skravletråd februar ♫

Herlig å bo nærme skolen, så barna kan gå selv når de er store nok til det[emoji4] Her får de taxi, så er glad for det.
Eldstemann går til skolen selv ja. Når vi ikke er for sene, da kjøres han. Men går hjem i alle fall

De skal begge gå fra høsten av er planen min. Han i fjerde, hun i første. Så får vi kjøre yngste på bhg.

Tja, dess lenger frem i tid dess større risiko for at de ombestemmer seg innen vi kommer så langt.

Opprinnelig meldte de 6 grader og regn på bursdagen hennes. Nå er det kaldt og muligheter for snø
Sånn er det med storm også, men det er da snakk om en uke fram i tid de har gjort om temperaturen. Vanskelig å vite om det kan bli akebursdag eller ikke, før det er litt nærmere

Da ville jeg ha slengt sammen en kake på dagen idag[emoji2]
På kvelden tenker jeg, når mannen er kommet hjem. Eller evt dersom lillemor sover lenge. Nå skal jeg straks på lang trilletur i fint vær og klekke pokeegg. Må bare lade telefonen først.

Eldstemann går til skolen selv ja. Når vi ikke er for sene, da kjøres han. Men går hjem i alle fall

De skal begge gå fra høsten av er planen min. Han i fjerde, hun i første. Så får vi kjøre yngste på bhg.
Veldig greit når barna selv kan gå fra og evt til skolen[emoji4] Litt mindre stress om morgenen. Mine har alltid kjørt skolebuss og tatt taxi. Minsten blir kjørt til og fra bhge, da.

Mine går i fjerde- og andre klasse. Og Minsten er 4.5 år og går i bhgen.

Prøver å slå hjel litt tid i dag, og har ryddet i klær. Hvordan prissetter man for salg? Helt vanlige klær type body, strømpebukse, yttertøy.

Deilig å få ryddet litt[emoji4]
Jeg har som regel tatt ca 30 kr pr plagg av vanlige ting, yttertøy litt mer[emoji4] 100-200 alt ettersom hva det er..

Lykke til med salget![emoji2]

brrrr....så kald. Satt opp varmen og klamrer meg til en kaffekopp, men har fortsatt blå fingre.
Og i debatten om årstider står jeg ganske fast på at det er på tide med vår. Lei av å fryse nå.

Enig med du, heia vår og varme![emoji2]
Hilsen ei som har latt seg overtale til hyttetur på fjellet i -20...[emoji33]

Jeg mener, her snakker vi LANGTIDSvarsel....
2d47b5b8edbd36db1fe06604a7772176.jpg

Oi, det var spenstig![emoji12]

Tror hun ligger i en gammel potetkjeller[emoji849] det er et hull i døra der..
Men hun kommer ikke når jeg roper, og jeg nekter å gå inn der![emoji13]
Sender inn mannen etterpå.,

Off håper dere finner henne. Eller at hun kommer hjem.

Sånn er det med storm også, men det er da snakk om en uke fram i tid de har gjort om temperaturen. Vanskelig å vite om det kan bli akebursdag eller ikke, før det er litt nærmere
Vanskelig å vite før alternativ bør være booket og invitasjon levert

Oi, det var spenstig![emoji12]
Jepp.

Men jeg brukte den da vi planla min og mannen felles "70-årsdag" for noen år siden. Vi hadde ikke plass hjemme og siktet på grilling og ute. Det gikk. Og været ble som lovet. Faktisk

(og nei. Det er ikke gitt med en sånn kveld på Sunnmøre. Selv i juli)

Str 74 [emoji6]
Ikke et eneste merke, for det selger bedre alene, så det er snakk om type HM/KappAhl/Lindex/NameIt/Cubus.
Tenker helst pakke, for jeg syns det er litt pes å selge unna ett og ett plagg (så det gjør jeg bare med merkeklær, siden det lønner seg for meg).
Sist gjorde jeg kort prosess og solgte hele garderoben i 62 for 500 [emoji85]
Skjønner. Slik som jeg gjør det selv . Lage en lignende pakke da og sette pris på 500? Eller ønsket kanskje mer? Har solgt en pakke for 600 her,men det er vel det meste :)

Back
Topp