♫ Skravletråd februar ♫

Nå mener jeg at jeg skummet kjapt over og så noen nevnte at "gamle dager" var bare snakk om måneder, og jo - jeg var her for noen måneder siden. Vært medlem siden sommer da, men vært litt stille observatør. Har andre venninner som har vært her i årevis og har sagt de ikke nærmer seg skravletråden på generelt, for det var alltid litt pepper å få, dersom folk hadde forskjellige meninger. Det er ikke så mange ukene siden det var en hel masse innlegg fra flere om hvor mye de unngikk skravletråden på generelt, og heller forble i termingruppene sine. Fordi de nettopp aldri følte de fikk innpass. Så det er nok noe i det, når så mange er enige.

Har forsøkt, og forsøker videre, men det må også være takhøyde for å kunne si i fra at det ikke er motiverende å forbli her i lengden hvis man ikke føler man blir "ivaretatt". Skravla skal jo gå, uavhengig fartstid, alder, barn eller ikke osv.
Ja. Skravla går uansett. Nemlig

Det er så absolutt lov, jeg er jo fersk som bare pokker, så alt er fortsatt skikkelig nytt for meg her. Støtter meg på hvordan andre forum og sånt funker og satser på at det går greit.

Og skjønner godt at det ikke er kult om man ikke kjenner seg inkludert, men dynamikk og sånt er ikke alltid like lett å ta tak i.

Og jeg trodde gamledager var for nesten ett tiår siden, minst [emoji23][emoji23]
Gamledager er sånn ca oktober... ;-)

Da får dere la skravla gå videre. I dét jeg drar ut på tur, er vi på side 75 og innlegg #1495. Antar den er på over 100 og #2130 innen jeg har kommet meg på igjen. ;)

Ha en fortsatt fin søndag så lenge!
God tur og kos deg :)

Haha! Kanskje jeg burde ha ett bilde hvor man ser mer enn bare toppen av hodet hennes som stikker opp av sauefella :D
Ikke helt intuitivt at det er en hund når jeg ikke visst det nei ;-)

Nå mener jeg at jeg skummet kjapt over og så noen nevnte at "gamle dager" var bare snakk om måneder, og jo - jeg var her for noen måneder siden. Vært medlem siden sommer da, men vært litt stille observatør. Har andre venninner som har vært her i årevis og har sagt de ikke nærmer seg skravletråden på generelt, for det var alltid litt pepper å få, dersom folk hadde forskjellige meninger. Det er ikke så mange ukene siden det var en hel masse innlegg fra flere om hvor mye de unngikk skravletråden på generelt, og heller forble i termingruppene sine. Fordi de nettopp aldri følte de fikk innpass. Så det er nok noe i det, når så mange er enige.

Har forsøkt, og forsøker videre, men det må også være takhøyde for å kunne si i fra at det ikke er motiverende å forbli her i lengden hvis man ikke føler man blir "ivaretatt". Skravla skal jo gå, uavhengig fartstid, alder, barn eller ikke osv.

Helt ærlig så kjenner jeg meg ikke igjen i dette[emoji849]
Vi har sjelden uenigheter i skravletråden, har til gode å se at noen får pepper for noe de har skrevet...[emoji20]
Trist å høre igrunn!

Ja unnskyld altså, men det er bare det jeg har hørt av andre da. Dere er sikkert koselige og jeg har jo fått et svar jeg nå da :p
Den som snakker her får svar.

Ikke alltid. Ikke fra alle. Men jevnt over. Særlig om man svarer andre.

Helt ærlig så kjenner jeg meg ikke igjen i dette[emoji849]
Vi har sjelden uenigheter i skravletråden, har til gode å se at noen får pepper for noe de har skrevet...[emoji20]
Trist å høre igrunn!
Kjenner meg heller ikke igjen
Synes det er en herlig gjeng i denne tråden

Jeg vil påstå vi (om jeg er en del av den harde kjerne..) har fått et urettferdig dårlig rykte![emoji15]
Jeg opplever at vi alle tar imot nye brukere med åpent sinn og nysgjerrighet![emoji4]
Velkommen til deg![emoji2]
Enig.

(ja, jeg er sent ute med alt dette her jeg)

Da får dere la skravla gå videre. I dét jeg drar ut på tur, er vi på side 75 og innlegg #1495. Antar den er på over 100 og #2130 innen jeg har kommet meg på igjen. ;)

Ha en fortsatt fin søndag så lenge!
Kos deg

Hardekjerne er bl.a. alle VIP´ere her da, som sikkert også vet hvem de selv er også. ;)

Ja, det er mange som sier de blir tatt godt i mot, jeg er midt i mellom, og vet også flere skyr denne tråden som pesten også. Er ikke så lenge siden det var en tråd om at folk holdte seg langt borte. Selvfølgelig må folk snakke om hva de vil, men når dette er gjentagende ukentlig, hvor mye man savner en annen tid, så er det litt demotiverende for andre som titter innom.

Jeg vil også tro det er en årsak til at forumansvarlig sa senest i går at alle burde bli mer inkluderende her, så temaet er vel ikke noe nytt vel? :)

Den tråden har jeg gått glipp av[emoji4]
Kan du dytte den opp? Eller kan jeg lete selv[emoji12]
Jeg er opptatt av at vi skal kunne ha det koselig her inne og unngå sure miner.. [emoji4]
Ante ikke at så mange følte det slik!

Jeg blir stadig kjent med nye jenter jeg[emoji2]
Og de fleste inne i denne tråden siden det er her og på terminforum jeg henger mest[emoji4]
Og det terminforumet ditt er vel ikke det som får flest nye fjes ;-)

Kjenner meg heller ikke igjen
Synes det er en herlig gjeng i denne tråden
Tja jeg er litt usikker på hva jeg mener om RonjaR, hu har flere ganger sagt hu skal komme og ta klærne mine. Men nå har jeg 2 fulle stativer igjen og ingen RonjaR til å brette de altså[emoji12]

Back
Topp