♫ Skravletråd februar ♫

Det er da langt fler enn 4 som skravler i denne tråden ila en dag. Dere må inkludere andre og prate med andre også ;) Mange nye sol omtaler dere som den "harde kjerne " og vanskelig å prate med. Noe å tenke på ;)
Vi er langt mer enn fire og jeg regner egentlig med det, bare regnet "er det mulig å ta ansvar for så mange" og det er det faktisk ;-)

Også vet jeg at det blir mindre og derfor tror jeg vi klarer det.

Og jeg ønsker virkelig at flere blir med oss og skravle, ikke noe jeg heller vil :-)

Vi er langt mer enn fire og jeg regner egentlig med det, bare regnet "er det mulig å ta ansvar for så mange" og det er det faktisk ;-)

Også vet jeg at det blir mindre og derfor tror jeg vi klarer det.

Og jeg ønsker virkelig at flere blir med oss og skravle, ikke noe jeg heller vil :)
Det hadde vært veldig kjekt ja:) hard kjerne syns jeg ikke er passende i grunn

Jo, men du hadde vel planlagt å stå opp da og lagt deg deretter.
Jeg trodde jeg skulle få sove til kl 7 og la meg deretter.
Våknet av at frøkna stod å ropte i trappen at hun var våken og vekket selvfølgelig Lille U
Mhm kunne ikke sove så mye lenger uansett nei. Ah dumt når de vekker hverandre

Mhm kunne ikke sove så mye lenger uansett nei. Ah dumt når de vekker hverandre
Har prøvd å fortelle henne 100 ganger at nå hun våkner kommer hun inn til oss og ikke står og roper i trappen, men det klarer hun ikke å huske.
Hun er så stor at dersom ikke Lille U hadde våknet kunne jeg bare satt på en film eller lignende og så lagt meg igjen

Har prøvd å fortelle henne 100 ganger at nå hun våkner kommer hun inn til oss og ikke står og roper i trappen, men det klarer hun ikke å huske.
Hun er så stor at dersom ikke Lille U hadde våknet kunne jeg bare satt på en film eller lignende og så lagt meg igjen
Det har mine klart, de kommer inn til oss.

Problemet er at minstemor sovet her sammen med oss. Og somregel slett ikke sover når de kommer. Vips er det morgen ;-)

Back
Topp