Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok det.Tror vi må slutte å tenke på "den gsng" og heller fokusere på NÅ![]()
Må nok det.Tror vi må slutte å tenke på "den gsng" og heller fokusere på NÅ![]()
Vi er langt mer enn fire og jeg regner egentlig med det, bare regnet "er det mulig å ta ansvar for så mange" og det er det faktisk ;-)Det er da langt fler enn 4 som skravler i denne tråden ila en dag. Dere må inkludere andre og prate med andre ogsåMange nye sol omtaler dere som den "harde kjerne " og vanskelig å prate med. Noe å tenke på
![]()
Vet du ikke hva det er?
Skal finne bilde
Takk, har sett slik får, bare ikke ordet
Det gidder jeg ikkeTa med mobilen på do![]()
Det hadde vært veldig kjekt jaVi er langt mer enn fire og jeg regner egentlig med det, bare regnet "er det mulig å ta ansvar for så mange" og det er det faktisk ;-)
Også vet jeg at det blir mindre og derfor tror jeg vi klarer det.
Og jeg ønsker virkelig at flere blir med oss og skravle, ikke noe jeg heller vil![]()
Vi prøver faktisk å få med flere folk hit, og ønsker alle velkommenDet er da langt fler enn 4 som skravler i denne tråden ila en dag. Dere må inkludere andre og prate med andre ogsåMange nye sol omtaler dere som den "harde kjerne " og vanskelig å prate med. Noe å tenke på
![]()
Så heldig du var, ble vekket kl 05:30 jegGod morgen . Var opp og hoppe 6 her.
Ahh en halvtime lenger her daSå heldig du var, ble vekket kl 05:30 jeg
Må dra med noen fra termingruppen min gjerneVi prøver faktisk å få med flere folk hit, og ønsker alle velkommen
Jo, men du hadde vel planlagt å stå opp da og lagt deg deretter.Ahh en halvtime lenger her da![]()
Ikke akkurat noe hopping her, men våken fra 5.30God morgen . Var opp og hoppe 6 her.
Mhm kunne ikke sove så mye lenger uansett nei. Ah dumt når de vekker hverandreJo, men du hadde vel planlagt å stå opp da og lagt deg deretter.
Jeg trodde jeg skulle få sove til kl 7 og la meg deretter.
Våknet av at frøkna stod å ropte i trappen at hun var våken og vekket selvfølgelig Lille U
Når sant skal sies var det lite hopp her ogIkke akkurat noe hopping her, men våken fra 5.30
Det hadde vært supertMå dra med noen fra termingruppen min gjerne![]()
Har prøvd å fortelle henne 100 ganger at nå hun våkner kommer hun inn til oss og ikke står og roper i trappen, men det klarer hun ikke å huske.Mhm kunne ikke sove så mye lenger uansett nei. Ah dumt når de vekker hverandre
Det har mine klart, de kommer inn til oss.Har prøvd å fortelle henne 100 ganger at nå hun våkner kommer hun inn til oss og ikke står og roper i trappen, men det klarer hun ikke å huske.
Hun er så stor at dersom ikke Lille U hadde våknet kunne jeg bare satt på en film eller lignende og så lagt meg igjen
Vi liker å få nye folk å bli kjent medDet hadde vært supert