Skal snart legge meg, lurer på hva tallet er på i morgen tidlig1215 innlegg i tråden nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal snart legge meg, lurer på hva tallet er på i morgen tidlig1215 innlegg i tråden nå
Tror ikke det er så mye mer da men vi får seSkal snart legge meg, lurer på hva tallet er på i morgen tidlig
Føler meg egentlig ganske priviligert ved tanke på jobb for tidenDet vil jeg tro ja
Vel, det er ganske mye liv her fremdelesTror ikke det er så mye mer da men vi får se
Hva er "vinterparkas"?Noen som har sett fin vinterparkas til gutt?
Godt detFøler meg egentlig ganske priviligert ved tanke på jobb for tiden![]()
Parkas beregnet brukt tilvinterenHva er "vinterparkas"?
Det er ordet "Parkas" jeg lurte påParkas beregnet brukt tilvinteren
Vet du ikke hva det er?Det er ordet "Parkas" jeg lurte på![]()
Lurer på om dere klarer 2000 svar i denne tråden før helgen renner ut...
Nå ligger du på 2.plass med 40 innlegg foran nestemann på lista (megNja ligger vel på 6 -8 nå som regel
Har ikke så mye tid lenger
Hjalp mannen med å bære ut en fryser fra kjelleren. Første gang jeg har fått lyskestrekk (på begge sidene), så vondt å gå![]()
JøssNå ligger du på 2.plass med 40 innlegg foran nestemann på lista (meg)
God nattNatta på meg
Skravles i morgen
Må jo hjelpe til, kan ikke la han gjøre det aleneUff! Hva ER det du holder på med!!Mye annet du kunne ha gjort i stedet da, skulle du nå først opp og hoppe...
Bra du har fått satt deg ned nå! Sitt der og ikke rør deg! Evt. gå og legg deg, hvis du ikke allerede har gjort det da.
![]()
Må jo hjelpe til, kan ikke la han gjøre det alenevar ikke mange trinnene for det var fra kjelleren med inngang ute, men det var litt trangt. Nå er det bare å slappe av og snart så blir det å legge seg og få en god natts søvn
Godt å ha deg som passer på
![]()
Jo hatt en fin dag, liten handletur ute, kjøpt et par plagg på salg. Hatt sol i hele dag, så var godt å komme seg ut littDet trengs tydeligvis, ettersom hverken du eller mannen ikke alltid husker å gjøre det selv.Hatt en fin lørdag, foruten lyskestrekk?
![]()