AU, da er det bare en ting å gjøre, sitte stille ned og skravle med oss PHjalp mannen med å bære ut en fryser fra kjelleren. Første gang jeg har fått lyskestrekk (på begge sidene), så vondt å gå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AU, da er det bare en ting å gjøre, sitte stille ned og skravle med oss PHjalp mannen med å bære ut en fryser fra kjelleren. Første gang jeg har fått lyskestrekk (på begge sidene), så vondt å gå![]()
Nja ligger vel på 6 -8 nå som regelLigger ikke langt bak da, går vel i rykk og napp for alle her inne![]()
Travlere tider nåDu er ikke den eneste, jeg har de siste par-3 månedene ligget overraskende langt nede
Du vet hva Marvell er?Nei det er nok ikke sikkert
Neien uff daHjalp mannen med å bære ut en fryser fra kjelleren. Første gang jeg har fått lyskestrekk (på begge sidene), så vondt å gå![]()
Ja det eneste jeg kan gjøreAU, da er det bare en ting å gjøre, sitte stille ned og skravle med oss P
Ja vet detDu vet hva Marvell er?
Det er fordi du jobber mer (og når det kommer til det er jeg utrolig glad på dine veiene)Nja ligger vel på 6 -8 nå som regel
Har ikke så mye tid lenger
Ikke noe kjekt, men må jo få det en gang i livet ogsåNeien uff da
Takk ❤Det er fordi du jobber mer (og når det kommer til det er jeg utrolig glad på dine veiene)
Full jobbTravlere tider nå
Eventuelt en ibux eller to...Ja det eneste jeg kan gjørehar prøvd å gå litt men blir fort vondt. Forhåpentlig bedre imorgen. Kanskje det hjelper med et godt varmt bad da.
Er ved å ta av for meg også.Takk ❤
Blir travlere fra april /mai også med sesongeni gang
Nei er vel ikke detFull jobb
3 barn
Trening
Ikke mye tid til så veldig mye annet
Har skjønt detEr ved å ta av for meg også.
Dette halvåret kommer til å bli ekstremt travelt
Går greit når jeg sitter i ro, bare hvis jeg går litt for mye om gangen. Så får holde meg i ro resten av kvelden God grunn til å sitte i ro og være på forumetEventuelt en ibux eller to...
Høres fryktelig deilig ut.Da må vi bare finne en til så kan dere ta over når vi andre legger oss for å klare Tamara sin utfordring![]()
Men det kommer til å bli utrolig gøy også, uansett hvilken vei det gårHar skjønt det
Det vil jeg tro jaMen det kommer til å bli utrolig gøy også, uansett hvilken vei det går