Ha ha ja du er jo det du stakkarGammal jeg vettu![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja du er jo det du stakkarGammal jeg vettu![emoji23]
Kos dere på turDa får dere la skravla gå videre. I dét jeg drar ut på tur, er vi på side 75 og innlegg #1495. Antar den er på over 100 og #2130 innen jeg har kommet meg på igjen.
Ha en fortsatt fin søndag så lenge!
Uff såpass jaSåvidt jeg klarer å holde hodet over vann her....[emoji12]
Å jeg burde egentlig komme meg i dusjen, men etter 1,5 time søvn var det godt å bare sløve litt mens frøkna leker med broren [emoji14]
Mhm å det verker i hwle kroppeGod dag[emoji4] har du feber??[emoji30]
Go'mornGo'morgen! Håper du sovnet etterhvert du også og fikk sovet godt.
Så hyggelig dere skal lage et fotoalbum til moren din!Er det anledning morsdag, noe annet eller bare sånn allikevel? Kan se for meg at hun blir glad.
Ja, mannen min er god.Overraskende nok, så sover han faktisk ennå! Og HAN er A-menneske delux, sånn type PLAGSOMT A! Men han er sikkert trøtt og sliten, så får bare sove ut.
Det er jo tross alt sunday=funday!
![]()
Og sovet utrolig godt Jeg har et spørsmål jeg da: Hvor mange nye har DU blitt kjent med eller skravlet med her inne?
I den korte tiden jeg har vært her har jeg blitt kjent med 15 stk men det er få eller ingen fra denne tråden
Snorkende mannfolk er kjipt, vet om mer enn en som har blitt sendt på søvnklinikk og kommet hjem med pustemaskin mot snorkinga. Lager mye mindre bråk og de får utrolig mye bedre søvnkvalitet.Nei, jeg er egentlig ikke natterangler. Mer et AB-menneske, hvis det er noe som kalles det? Men enkelte netter snorker mannen så høylydt, at det å sove er bare å glemme... Så da kan man like så godt la skravla gå her inne da!![]()
Jeg svarer der jeg har noe å svare på
Får dessverre ikke med meg alt så det kan like gjerne være de gamle som ikke får svar
Som sagt legger man i litt innsats selv kommer mn fort inn i tråden, skummelt i starten kanskje men det er en herlig gjeng å vi har alle vært nye engang![]()
Sov som en stein
Feberen gjorde nok sitt til det
Åh unnskyld kjære ❤Det er ofte du ikke svarer meg Kenguuu!![emoji12]
Takk søte du ❤På en måte godt det da[emoji4]
God bedring!
Føltes sånn ut et øyeblikk... Tenkte - er det MULIG at ALLE faktisk er borte fra denne tråden ila. et døgn? Synes det stort sett alltid er noe her inne som skravler.![]()
Det må jo gåMangler 656 nå![]()
9.30 her , det skjer aldri
Droppet løpingen [emoji14]Ha ha sånn å forstå ja
Nei må vel snart finne en bok å lese
Hvem sine innlegg blir oversett?Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...
Vet ikke ennåHva skal du lese?[emoji4]