God morgen . Var opp og hoppe 6 her.
God formiddag[emoji4] det var tidlig...
Jeg fikk sove til kl 0815[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen . Var opp og hoppe 6 her.
Har du forresten prøvd å bli skikkelig kjent med de i tråden her da?Jeg har et spørsmål jeg da: Hvor mange nye har DU blitt kjent med eller skravlet med her inne?
I den korte tiden jeg har vært her har jeg blitt kjent med 15 stk men det er få eller ingen fra denne tråden
Alene i all ensomhet![emoji23]
På jobb om ikke lenge her
Ja så nå håper vi han sovnerGreit å sove litt for den minste ja
9.30 her , det skjer aldriGod formiddag[emoji4] det var tidlig...
Jeg fikk sove til kl 0815[emoji2]
Det er vanligvis det eller frøkna jeg kaller henne (eller navnet selvsagt). Må sies at jeg syns hun er den fineste lille gnomen [emoji6]
He he godt ikke alle var helt borte likevel daFøltes sånn ut et øyeblikk... Tenkte - er det MULIG at ALLE faktisk er borte fra denne tråden ila. et døgn? Synes det stort sett alltid er noe her inne som skravler.![]()
Krysser fingrene for detJa så nå håper vi han sovner![]()
Har slitt en del med sykdom i bhg også vistnok, ikke det at vi har merket så mye til det. For småen har hvert så mye syk selv [emoji14]Jeg også men ikke uve tet jeg ble syk med all den sykdommen på jobb
Stikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går
Wohoooo!![]()
God søndagher har vi hvert våkne i noen timer allerede, småen gretten og burde lagt seg. Men sove skal han ikke, og det samme sier hosten hans [emoji14]
Ja for han burde hvertfall fått seg 2 timer nå, helst 3 timer..Krysser fingrene for det
Det har han joHar slitt en del med sykdom i bhg også vistnok, ikke det at vi har merket så mye til det. For småen har hvert så mye syk selv [emoji14]
Hvor lenge pleier han å sove da?Ja for han burde hvertfall fått seg 2 timer nå, helst 3 timer..
God søndag til deg og søta [emoji8] takk satser på en fin søndagGod søndag Knerthen[emoji2]
Ha en super dag!
Du er ikke med fra "gamledager" heller?
Jeg tenker at vi ferskinger får la de mimre om krigen og sånt, og vi får skravle på andre ting. [emoji3]
Han sover vanligvis nærmere 3 timer, men de siste dagene har han bare hatt korte lurer pga hosten...Hvor lenge pleier han å sove da?
Ja håper på detDet har han jo
Får håpe han er ferdig for en stund nå da