♫ Skravletråd februar ♫

Jeg har et spørsmål jeg da: Hvor mange nye har DU blitt kjent med eller skravlet med her inne?

I den korte tiden jeg har vært her har jeg blitt kjent med 15 stk men det er få eller ingen fra denne tråden
Har du forresten prøvd å bli skikkelig kjent med de i tråden her da? :)

Jeg også men ikke uve tet jeg ble syk med all den sykdommen på jobb
Har slitt en del med sykdom i bhg også vistnok, ikke det at vi har merket så mye til det. For småen har hvert så mye syk selv [emoji14]

Stikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes ;)
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går :hilarious:
Wohoooo! :D

Masse lykke til idag!![emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]

Du er ikke med fra "gamledager" heller?
Jeg tenker at vi ferskinger får la de mimre om krigen og sånt, og vi får skravle på andre ting. [emoji3]

Nå mener jeg at jeg skummet kjapt over og så noen nevnte at "gamle dager" var bare snakk om måneder, og jo - jeg var her for noen måneder siden. Vært medlem siden sommer da, men vært litt stille observatør. Har andre venninner som har vært her i årevis og har sagt de ikke nærmer seg skravletråden på generelt, for det var alltid litt pepper å få, dersom folk hadde forskjellige meninger. Det er ikke så mange ukene siden det var en hel masse innlegg fra flere om hvor mye de unngikk skravletråden på generelt, og heller forble i termingruppene sine. Fordi de nettopp aldri følte de fikk innpass. Så det er nok noe i det, når så mange er enige.

Har forsøkt, og forsøker videre, men det må også være takhøyde for å kunne si i fra at det ikke er motiverende å forbli her i lengden hvis man ikke føler man blir "ivaretatt". Skravla skal jo gå, uavhengig fartstid, alder, barn eller ikke osv.

Det har han jo
Får håpe han er ferdig for en stund nå da
Ja håper på det :) rammer sykdommen like hardt hos dere voksne som hos barna nå eller? Eller er dere litt herdet etter å ha hvert utsatt for masse basselusker?

Back
Topp