Skravletråd

Den forsvann aldri etter forrige svangerskap :( blusset opp igjen nå..

Æsj.. Sånt er ikke noe gøy.

Jeg hadde mer irriterende enn vond bekkenløsning selv, fra uke 20 ca, sist. Tok vel et drøyt år eller mer før siste rest var borte. Ser for meg at det kommer igjen denne gang - om ikke verre.
 
Skal på kurs denne uken i en annen By. Kjenner at jeg gruer meg i tilfelle jeg plutselig får flere symptomer. Så langt har jeg vært heldig jeg har ikke hatt så mye kvalme og ingen oppkast. Typisk hvis det kommer nå hehe
 
Ferdig med bursdagsfeiring for L på 7 år. Sååå sliten.... Spesielt i ryggen..

Vet ikke om samboer tenker over at han behandler meg annerledes nå som jeg er gravid, men.. Han har i alle fall hengt opp adventsstjernen for meg og er i gang med å lage pizza (fordi jeg ville ha pizza..) :p

Det er et mannesydrom som går! ☺️ jeg har brått masse hjelp hjemme uten å må be veldig om det- spretter opp av sofaen og bidrar! Deilig ☺️☺️ nyt det!!
 
Okei har gått opp 4 kg allerede. 9+4 i dag. Er ganske tynn fra før av, så det gjør selvsagt ikke noe. Men aldri lagt på meg på flere år. Lurer bare på hvor mye som er vanlig:)
 
Vil ikke gå på vekta :( Hahah. Tror jeg har lagt på meg kjempe mye, fordi jeg må spise hele tiden for å ikke være så sinnsykt kvalm :(
 
Vet ikke hvor mye jeg veier nå. Skal til jordmor på fredag. Så det blir spennende å se. Liker egentlig ikke å gå på vekta heller, så prøver å gjøre det minst mulig
 
Jeg har ikke turt å gå på vekten :p spiser jo hele tiden for å for å holde kvalmen litt på avstand... Er livredd for å få en like kraftig vektøkning som i de to første svangerskapene, men klarer ikke å være sulten og kvalm på trass heller...
 
Lakt på meg 1.5 kg allerede.. bare 6+4... men spiser annenhver time så det skal bli spennende å se hvor mange kg det blir til slutt.. :oops:
 
Den forsvann aldri etter forrige svangerskap :( blusset opp igjen nå..
Enig... kvalmen har akkurat kommet krypende på meg de siste dagene :(
Jeg ble heller ikke bra etter 1. Svangerskap, selv om det er 11 år siden jeg fødte. Ille mye smerter for å bare være 8+0 nå, håper det ikke forverres gjennom svangerskapet!

Du er heldig om kvalmen ikke kom før nå, jeg har vært daukvalm i 4 uker [emoji27]
 
Jeg ble heller ikke bra etter 1. Svangerskap, selv om det er 11 år siden jeg fødte. Ille mye smerter for å bare være 8+0 nå, håper det ikke forverres gjennom svangerskapet!

Du er heldig om kvalmen ikke kom før nå, jeg har vært daukvalm i 4 uker [emoji27]
Hvordan får du til å svare 2 stykker samtidig?
 
Back
Topp