Symptomtråd

Ømme pupper -merket det godt på jobb da noen barn ville sitte på fanget og lese bok
Trøtt
Tørst
Må hele tiden på do
Småkvalm innimellom
Ømt tannkjøtt
 
Jeg har plutselig fått litt vondt i ryggen. Bare på venstre siden, nederst. Jeg håper ikke dette er et dårlig tegn:/
 
Ikke merket noe til det her heller! Men har en på 10 mnd så regner med at det er grunnen :)
Jeg hadde en MA i 12.uke i mai, så jeg kom jo litt ut i svangerskapet før det gikk galt da, tror du det kan ha noe med å gjøre at jeg ikke kjenner noe til det enda? Hehe. Jeg kjenner etter og kjenner etter, og håper alle andre kan mer enn meg og har gode svar til meg :p uff.. Hehe
 
Jeg har ;
ømme brystvorter
må på do hele tiden
murringer
oppblåst
ligament smerter
og verst av alt, bekkenplager !! allerede!

Og jeg er 6+5
 
Generelt dårlig. (Telefon frå legen i dag om lavt stoffskifte.)
Konstant kvalm
Konstant sulten
Kraftløs
Bedre luktesans. Eller det kan diskuteres. Som sist svangerskap tåler eg ikkje godlukt. Såpe og deoen til samboer er forferdelig. Klarer berre å ligge inntil han når han føler seg skitten(mannen er nokså glad i å dusje). Blir ikkje altfor mykje kos her for tida...
 
I dag er ett av de få symptomene jeg har hatt, ømme bryster, så og si borte - og jeg er så redd! Flere som har opplevd dette? :sorry:
Hvor langt på vei er du? Dette er helt normalt,mine symptomer har kommet og gått annenhver uke. Ene uken har jeg SÅ ømme/såre og tunge bryster,uka etter kjenner jeg absolutt ingenting. Min jordmor sa at det er HELT normalt med alle symptomer,de kommer og går ❤️
 
Ømme bryster som har vært sånn siden før positiv test. Er nå 7+5 og er sykemeldt fra jobb grunnet det som best kan beskrives som ekstrem svangerskapskvalme! Kaster opp hver morgen, etter jeg har fått i meg litt frokost og gjerne litt utpå dagen. Kvalmen er der fra tidlig morgen til utpå kvelden, da kan jeg kanskje føle meg normal noen timer før jeg skal legge meg - men det kan jeg takle, men denne kvalmen er til å bli gal av! Kjenner meg igjen med mange av dere i forhold til å være konstant sulten, men nesten ikke få i meg noe som helst. Noen råd? Håper virkelig kvalmen gir seg rundt uke 12 for dette er søren meg slitsomt :arghh::banghead:
 
4+6 i dag.
-skikkelig murringer og vondt i magen
-ømme pupper
-veldig oppblåst og mye luft
 
Jeg hadde en MA i 12.uke i mai, så jeg kom jo litt ut i svangerskapet før det gikk galt da, tror du det kan ha noe med å gjøre at jeg ikke kjenner noe til det enda? Hehe. Jeg kjenner etter og kjenner etter, og håper alle andre kan mer enn meg og har gode svar til meg :p uff.. Hehe
Har virkelig ikke peil, men høres jo ganske naturlig ut! Da har jo livmora ganske så nylig fått strekt seg litt! Får krysse fingrene for at det er grunnen og at alt står bra til med spirene våre :) Er vel forøvrig ikke slik at absolutt alle kjenner disse smertene heller, vel? :p
 
6+4

- Fortsatt så sinnsykt kvalm
- svimmel
- skikkelig tørst hele tia , går mye vann.
- Vonde tunge bryst
 
Ganske mye har gitt seg egentlig, men kvalmen har tidoblet seg.. Og brystvortene er sinnsykt ømme.. Og så har jeg en rar type vondt i magen, det stikker liksom litt når jeg gjør brå/store bevegelser - litt overalt i magen egentlig, fra lysken til siden og helt opp i mellomgulvet.. Dette svangerskapet er fryktelig ulikt det forrige, hvertfall såpass tidlig..
 
5+0 i dag og for første dag på et par uker er ikke puppene så ømme/såre lenger.

Sliter fortsatt med ekstremt mye murringer og luft i magen
 
Ikke så halvgale her egentlig ;)

- Litt kvalm hvis jeg ikke spiser ofte
- Visne fingre (skikkelig ubehagelig)
- Luft i magen / Oppblåst
- Treg mage (er vant til diaré omtrent så er ganske fornøyd med den!!!)
- Blir litt fort irritert
- På do om natta
 
7+6 her.

- Mer eller mindre ømme bryster (det kommer og går)
- Kvalme/uggenhet en og annen dag. Ikke noe system i når den er her og ikke, men er veldig lite plaget i forhold til dere andre altså
- Hormonell!!
- Kviser...
- Øm i magen og av og på oppblåst
- Mensmurringer i varierende grad
- Av og til halsbrann på natta
- Fortere trøtt og sliten
- Puls som spretter rett i været når jeg prøver å trene

Ja, det var jo litt, det :rolleyes:
 
7+6 her.

- Mer eller mindre ømme bryster (det kommer og går)
- Kvalme/uggenhet en og annen dag. Ikke noe system i når den er her og ikke, men er veldig lite plaget i forhold til dere andre altså
- Hormonell!!
- Kviser...
- Øm i magen og av og på oppblåst
- Mensmurringer i varierende grad
- Av og til halsbrann på natta
- Fortere trøtt og sliten
- Puls som spretter rett i været når jeg prøver å trene

Ja, det var jo litt, det :rolleyes:

Jeg har hatt så høy puls under trening de siste dagene og vært såå fornøyd med det.. så leste jeg kommentaren din her og da slo det meg at det kommer av graviditeten :p
 
Jeg har hatt så høy puls under trening de siste dagene og vært såå fornøyd med det.. så leste jeg kommentaren din her og da slo det meg at det kommer av graviditeten :p
Haha, ja, her var det som å slå over en bryter! Klarer ikke å holde samme fart med samme puls under løping lenger feks. Må gå masse under løpeturer. Og jeg er kjempemisfornøyd, for jeg hadde endelig begynt med intervaller og digga det skikkelig. Nå er det intervaller nok å ligge på 9 km/t og å gå :)) Sukk...
 
Back
Topp