Symptomtråd

Puppene mine har vokst masse allerede :hilarious:
 
Jeg har vært kvalm døgnet rundt! De to siste dagene har jeg vært mitt mindre kvalm på ettermiddagen! Men derimot spydd litt på morgenen! Heller det en å være kvalm all over!!
 
Ømme pepper er vel det tydeligste symptomet nå, fy søren så vondt å ta av seg BHen, spesielt om den har vært litt stram :dead: Og merker godt at jeg er ekstra trøtt og sulten!
 
Kvalme, svimmelhet, bekkenet (f... meg altså) og til og med puppene begynner å vokse allerede :O
 
Symptomer:

- Oppblåst
- Irritabel
- Riving/stikking nederst, ergo Ligamentsmerter
- Kvalme fra helvete
- Pupper store som meloner, og ømhet uten like
- Mørke og stive brystpartier
- Fryser som det skulle vært vinter
- Forkjølelsen kom med positiv test!
- Hoster som en med kols
- Tissemaraton
- Sover gjerne der muligheten byr seg

Vil legge til at jeg har 2 gutter fra før, og disse symptomene kan jeg ikke si at jeg kjenner igjen! dette er med ny sambo, så om det har noe å si vet jeg ikke.

Noen som ønsker å komme med innspill, så lytter jeg gjerne ❤️
 
Uke 7. Symtomer er tretthet, litt kvalm på morgener (men ikke hver dag), går mer på do, svimmel. Var mer kvalmen og vondt i magen i uke 5.
 
Er det flere her som ikke har murringer i magen? Uæ
Har hatt veldig lite av det.
Den store forskjellen da jeg ventet på mens denne gang (som aldri kom ..) kontra de forrige periodene var manglende mensmurringer dagene (oppmot ei uke) før, fikk meg til å mistenke graviditet.
Nå er dette 2.sv.skap, men kan ikke huske jeg hadde så voldsomt mye forrige heller.
 
Hadde mine første hormonelltårer i dag! Var så fin i farta i hele dag, så fikk gjort masse! Men så plutselig slo brytern over, selvsagt en halvtime før vi skulle bort på middag.... Tok 20 min horisontalt, og da jeg måtte opp bare rant tårene. Følte meg så lur så :p
 
Det største symptomet her må være: Etter 2 timer siden forrige måltid: jeg er så suuuuuulteeeeeeen!!!
Etter 4 matbiter: jeg er såååååååå mett!!

:laughing002

Og sånn går dagene..
 
5+2. Har litt ømme pupper, men ikke like mye som sist graviditet. Er veeeldig trøtt og super luktesansen er på plass. :)
 
Har fortsatt ømme pupper, ellers merker jeg lite til graviditeten. Tisser litt mer enn vanlig og idag hadde jeg sånn blodsmak i munnen :p
 
Feit hår og hud
Trøtt
Sulten
Uggen
Svimmel
Ligament smerter
Merkelig luktesans
Hår vokser fortere
 
Hei, nå trodde jeg at jeg var kvitt kvalmen på ettermiddagene! :smiley-angry005
Kommer og går, skjønner jeg..
 
Back
Topp