Skravletråd juli 2016

Da har lillemor fått penicillin, etter litt om og men. Hun har en ørebetennelse, men de slet med å se hvor dypt inn det gikk, da øregangen er trang og liten hos henne. Men hun var såppas rød, og slapp at legene endte opp med at vi forsøker med penicillin for å se om hun blir bedre innen et par dager. Saltvannsspray og paracet er også med ♡ Håper det fungerer.
Håper hun er litt bedre allerede! ❤️ stakkar liten, det er jo så fryktelig vondt med ørebetennelse :(

Ja. Jeg er jo uansett mye ute og går. Men jeg må også få baller å fange dem med da. Så jeg må oppsøke sånne pokestop. Styrer litt hvor jeg går tur. Selve pokemon finner jeg her og der og går ikke etter dem men tar de jeg finner
Greit tidsfordriv:)
Her strøyk mannen og eldste på dør:P fange Pokemon..

Syns ikke denne mnd har gått så veldig fort jeg :p
Men godt tiden går ihvertfall :)
Føler livet har gått i en pause modus, gleder meg derfor til termin ;)
Her og! :P
Edit: gleder meg til termin altså ;) men synes egentlig juli har gått fort

Last edited:
Her har mellomste bursdag i desember i tillegg til jul...
Problemet er at vi har 3 gaver.
Kom over noe på salg og glemte vi allerede hadde et par liggende
Er greit å ha ting liggan og :) jeg har et skap med masse småtterier som kan brukes til gaver til folk. En del ting venter på at bursdagen skal komme, mens en del bare ligger der til jeg finner utav hvem som skal få de. Elsker å handle ting på salg :D synn bare at jeg ibland glemmer av at jeg HAR handlet for 6-7 måneder siden og panik-kjøper noe annet dagen før ;)

Gleder meg til denne dagen er ferdig! Et tonn med klesvask!! (7 maskiner totalt!) vasket, brettet og lagt på plass! Leiligheten er ryddet, fått vekk støv og støvsuget (brukte bekkenbelte siden mannen er syk og heller bruker energi på jobb).
Driver med mat som er nesten ferdig så jeg og snuppa skal ta en rask tur i dusjen.
Når hun sover idag skal jeg bare sitte i sofaen og slappe av! :p
Jøss, du er effektiv:D

Jeg går på et ti km nå. Halvveis. Har et fem km på vent.

Håper å komme meg til et stop i dag, har bare ni baller. Fikk ikke tatt det så mange ganger i går. Snuppa våkna nemlig oppe ved kirka i går
Jeg sitter nå på et kjøpesenter for å få inn noen baller. Er ikke mange pokestop i nær område:-)

Ja. Det var deilig det.

Men innen hun sto opp klokka åtte var alle ungene oppe, via senga vår for å kose og jeg sov ikke mer etter det, selv om det var min sove-dag.

I morgen skal mannen i begravelse. Jeg vet ikke helt når

Men ser for meg at det kræsjer med min trilletur med lillesøster så håper sånnsett at ikke alle voksne her skal...
Håper det ble igjen noen voksne til å se etter de andre barna:)

Da har lillemor fått penicillin, etter litt om og men. Hun har en ørebetennelse, men de slet med å se hvor dypt inn det gikk, da øregangen er trang og liten hos henne. Men hun var såppas rød, og slapp at legene endte opp med at vi forsøker med penicillin for å se om hun blir bedre innen et par dager. Saltvannsspray og paracet er også med ♡ Håper det fungerer.
Krysser fingre for rask bedring:)

Er greit å ha ting liggan og :) jeg har et skap med masse småtterier som kan brukes til gaver til folk. En del ting venter på at bursdagen skal komme, mens en del bare ligger der til jeg finner utav hvem som skal få de. Elsker å handle ting på salg :D synn bare at jeg ibland glemmer av at jeg HAR handlet for 6-7 måneder siden og panik-kjøper noe annet dagen før ;)
Smågaver til burdager og slikt har jeg også liggende.
Ikke alle som er like flinke til å sende ut invitasjon i god tid.
Hater å måtte stresse i butikken for å kjøpe gave like før butikken stenger på en lørdag..

Starta dagen med sur vind, smått regn og iskaldt. Innen 12 var det strålende sol og 25 grader. 30 grader da jeg var ferdig på jobb 3. Og nå overskyet med mørk himmel (så mørkt som det blir i disse lyse tidene) og klamt/varmt. Med dundrende torden
Hørtes varmt ut... :/

Back
Topp