Skravletråd juli 2016

Juli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her :)
Nesten så jeg skulle ønske det var jeg som skulle føde :p Til tross for at min datter er 4,5 måned :)
 
Jeg er nok av typen som kan slite med å bli ferdig med små tror jeg :) Men det begrenser seg vel av seg selv med tiden. Foreløpig bare 1 :)
Hehe :p hvor mange er drømmen?
Dette er nr 2 her og definitivt siste. Jeg og fru kropp liker ikke å være gravide...
 
Mannen sovnet før meg. Skjer jo aldri. Kanskje jeg har sovet nok de siste dagene alikevel da?
 
Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.
 
Hehe :p hvor mange er drømmen?
Dette er nr 2 her og definitivt siste. Jeg og fru kropp liker ikke å være gravide...
Jeg aner ikke. Kunne sikkert hatt både 3 og 4, men foreløpig er nok målet 2 :) Går neste svangerskap fint så får man se da :) Er ikke kroppen helt på lag?
 
Jeg aner ikke. Kunne sikkert hatt både 3 og 4, men foreløpig er nok målet 2 :) Går neste svangerskap fint så får man se da :) Er ikke kroppen helt på lag?
Har man fine svangerskap og tiden etterpå er grei så skjønner jeg at man får mer enn 1 og 2 barn ja ;)
Nei, vi er ikke helt enige jeg og denne kroppen. Sist var ikke barseltiden noe særlig med kolikk heller... håper det blir bedre denne gangen. Har iallefall bestilt ei uten kolikk denne gangen :p
 
Back
Topp