Skravletråd juli 2016

Ønsk meg lykke til!
Imorgen skal jeg til charlottenberg med to arabiske damer, veldig koselige begge to og de har aldri møtt hverandre før, men vet begge nok vil ha en del og antar det kommer til å være mange der så forbereder meg på en lang og slitsom dag! Reiser derfor også tidlig så vi er der når ting begynner å åpne for orker ikke store folkemengder og stress :o
Lykke til:)

Nei men tar tid å lære seg dag og natt samt sove skikkelig på natta :)
Ja, det gjør jo det. Men vi hadde så god rytme på ting da ho var lita. Sov hele natten og alt var bare velstand. Det går vel opp og ned..

Ja, det gjør jo det. Men vi hadde så god rytme på ting da ho var lita. Sov hele natten og alt var bare velstand. Det går vel opp og ned..
Går veldig i perioder og blir ofte vanskelig nå på sommeren når det jo ellers er lyst og man er avhengig av om god balanse mellom mørkt og lyst for melatonin som styrer søvn ;)

God morgen :) juli mnd er her.
Om 20 dager blir frøkna 1 år. Holy tenk så fort tiden går :o

God morgen :) juli mnd er her.
Om 20 dager blir frøkna 1 år. Holy tenk så fort tiden går :o
Åjåj, ja den går såå fort! Jeg har en på snart 7 nå, og må nesten klype meg selv i armen. Hvor ble det av den lille krølltoppen min?? :)

Går veldig i perioder og blir ofte vanskelig nå på sommeren når det jo ellers er lyst og man er avhengig av om god balanse mellom mørkt og lyst for melatonin som styrer søvn ;)
Hjelper det å ha det mørkt på soverommet?

Her hjelper det litt å dekke til vinduet Såppas at det er helt mørkt på rommet. Men det er kanskje forsøkt alt? :-)

Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.
Så lenge hun ikke gråter så hadde jeg latt henne værw

Ønsk meg lykke til!
Imorgen skal jeg til charlottenberg med to arabiske damer, veldig koselige begge to og de har aldri møtt hverandre før, men vet begge nok vil ha en del og antar det kommer til å være mange der så forbereder meg på en lang og slitsom dag! Reiser derfor også tidlig så vi er der når ting begynner å åpne for orker ikke store folkemengder og stress :eek:
Lykke tio i dag

Back
Topp