Skravletråd juli 2016

Har man fine svangerskap og tiden etterpå er grei så skjønner jeg at man får mer enn 1 og 2 barn ja ;)
Nei, vi er ikke helt enige jeg og denne kroppen. Sist var ikke barseltiden noe særlig med kolikk heller... håper det blir bedre denne gangen. Har iallefall bestilt ei uten kolikk denne gangen :p
Ja, eller. Både og kanskje. Jeg føler meg egoistisk som ønsker fler. Kanskje til og med litt rar. Jeg var veldig dårlig, og vet jeg kan bli det igjen. Men jager etter å få et godt svangerskap, hvor alt går bra :) Vanskelig å forklare egentlig, hvorfor man tenker slik. Og vil ha flere, men tiden får vise :) Ikke godt når kroppen ikke er på lag. Godt du snart er i mål! Krysser fingrene for at du får en versjon uten kolikk nå :) Det er tøft... Selv slet vi med smerter fra et brokk i mange uker, men heldigvis fin etter operasjon. Men man blir litt smågal, om man får si det...
 
Juli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her :)
Neste uke skal du få holde en nydelig liten baby ❤ og forhåpentligvis bli kvitt graviditets problemene :D
 
Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.
Fortsatt lita da.
Men ingen fare å småpludre da :)
 
Hehe kanskje det, eller at han plutselig var skikkelig sliten? ;)
Han nevnte det tidligere i dag at han følte seg tappet for energi. Var nok noe i det. Han ligger da å snorker val meg. Jeg ligger å hører på hosting fra hun på 4. Forbanna astma :(
 
Ja, eller. Både og kanskje. Jeg føler meg egoistisk som ønsker fler. Kanskje til og med litt rar. Jeg var veldig dårlig, og vet jeg kan bli det igjen. Men jager etter å få et godt svangerskap, hvor alt går bra :) Vanskelig å forklare egentlig, hvorfor man tenker slik. Og vil ha flere, men tiden får vise :) Ikke godt når kroppen ikke er på lag. Godt du snart er i mål! Krysser fingrene for at du får en versjon uten kolikk nå :) Det er tøft... Selv slet vi med smerter fra et brokk i mange uker, men heldigvis fin etter operasjon. Men man blir litt smågal, om man får si det...
Nei. Aldri egoistisk du gjør det jo faktisk ikke for deg selv engang. :)
 
Ønsk meg lykke til!
Imorgen skal jeg til charlottenberg med to arabiske damer, veldig koselige begge to og de har aldri møtt hverandre før, men vet begge nok vil ha en del og antar det kommer til å være mange der så forbereder meg på en lang og slitsom dag! Reiser derfor også tidlig så vi er der når ting begynner å åpne for orker ikke store folkemengder og stress :eek:
 
Nei nå får jeg følge mannens eksempel å sove litt.
God natt damer :)
 
Han nevnte det tidligere i dag at han følte seg tappet for energi. Var nok noe i det. Han ligger da å snorker val meg. Jeg ligger å hører på hosting fra hun på 4. Forbanna astma :(
Huff! Ikke godt med astma! Men hun bruker medisiner?

Håper han ikke blir syk da! Kanskje fisketuren ble for mye ;)
 
Ønsk meg lykke til!
Imorgen skal jeg til charlottenberg med to arabiske damer, veldig koselige begge to og de har aldri møtt hverandre før, men vet begge nok vil ha en del og antar det kommer til å være mange der så forbereder meg på en lang og slitsom dag! Reiser derfor også tidlig så vi er der når ting begynner å åpne for orker ikke store folkemengder og stress :eek:
Ja lykke til! :-o
 
Back
Topp