Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten så jeg skulle ønske det var jeg som skulle fødeJuli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her![]()
Hehe, klar for nestemann?Nesten så jeg skulle ønske det var jeg som skulle fødeTil tross for at min datter er 4,5 måned
![]()
Og jeg har bursdag :-DJuli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her![]()
Jeg er nok av typen som kan slite med å bli ferdig med små tror jegHehe, klar for nestemann?
Se der ja, alt i alt en skikkelig bra mndOg jeg har bursdag :-D
Lykke til med fødsel :-D
HeheJeg er nok av typen som kan slite med å bli ferdig med små tror jegMen det begrenser seg vel av seg selv med tiden. Foreløpig bare 1
![]()
Det blir braJuli er her.
Mi er snart 7 mnd og jeg har lyst på nummer toNesten så jeg skulle ønske det var jeg som skulle fødeTil tross for at min datter er 4,5 måned
![]()
Er vel klar for fødsel du nåMannen sovnet før meg. Skjer jo aldri. Kanskje jeg har sovet nok de siste dagene alikevel da?
Jeg aner ikke. Kunne sikkert hatt både 3 og 4, men foreløpig er nok målet 2Hehehvor mange er drømmen?
Dette er nr 2 her og definitivt siste. Jeg og fru kropp liker ikke å være gravide...
Hehe, godt å høre det er fler!Mi er snart 7 mnd og jeg har lyst på nummer to
Blir fantastisk godt. Eller ikke godt fødsel. Men å kunne bøye seg og sånnDet blir bra![]()
Kanskje det jaEr vel klar for fødsel du nå![]()
Har man fine svangerskap og tiden etterpå er grei så skjønner jeg at man får mer enn 1 og 2 barn jaJeg aner ikke. Kunne sikkert hatt både 3 og 4, men foreløpig er nok målet 2Går neste svangerskap fint så får man se da
Er ikke kroppen helt på lag?
Blir godt etterpåBlir fantastisk godt. Eller ikke godt fødsel. Men å kunne bøye seg og sånn0
Men må nok vente litt ja.Hehe, godt å høre det er fler!