Skravletråd juli 2016

God ettermiddag :) vi har vært ute hele dag, kjøpt gave til sønnen til venninnen min. Så nå skal klesvasken fra ferien tas :)

Gaaah! Lille frøkna har begynt å kaste ting i do :o

Gjett hvor jeg fant maskaran min :p

Ååh så gøy :D der ga du meg tips til hva jeg kan gjøre neste uke :D vi var på lekeplassen i frognerparken idag :D haha så treg er jeg. Fikk med meg halve sandkassa hjem også :p
Vi var der i går :)
Fint der da.
I morgen skal vi slappe av, men vurderer å dra til natur-historisk museum på Tøyen på torsdag...
Fredag vurderer jeg enten kulturhistorisk museum + reptil parken, eller Tangen dyrepark

Er det ikke gøy vel:-/. Heldigvis har ikke mini her funnet ut av det:-). Enda:-P
Aaah håper dere slipper unna "kaste ting i do" fasen. Vi må jo lukke badedøra og alt nå :p så er det lett å glemme :p noe jeg fikk erfare da mascaran min lå i do :p

Vi var der i går :)
Fint der da.
I morgen skal vi slappe av, men vurderer å dra til natur-historisk museum på Tøyen på torsdag...
Fredag vurderer jeg enten kulturhistorisk museum + reptil parken, eller Tangen dyrepark
Reptilparken kvier jeg meg for :p har noia for slanger og sånne ting :o haha.

Reptilparken kvier jeg meg for :p har noia for slanger og sånne ting :eek: haha.
Syns den er fin, men det går ikke an å ha vognen det og den kan bli tungt å gå rundt med U på armen hele tiden.
På den andre siden så kan jeg kanskje bare ta med bæremeisen...
Men heller litt mot Tangen dyrepark

Syns den er fin, men det går ikke an å ha vognen det og den kan bli tungt å gå rundt med U på armen hele tiden.
På den andre siden så kan jeg kanskje bare ta med bæremeisen...
Men heller litt mot Tangen dyrepark
Ingen vogn :o ikke sånn liten trille heller? Jeg har alltid ett håp om at vår babyzen yoyo skal komme til overalt :p

Ikke prøvd hjemme

Jeg har jo ikke alle rare. Men synes det er gøy, jeg skal jo uansett ut og gå

Men de jeg har er fanget på trilletur rundt her hos svigermor. Og pokeballer (til å fange pokemon med) fra pokestop på den lokale kirka og en handletur med mannen på CC på Gjøvik. Han skulle ha seg dress, skjorte, slips og dresssko.
Begravelse i morgen.
Jeg og lillesøster var med.
Da er det jo greit å fange noen når man uansett er ute og går:)

Back
Topp