Enig om å være uenigHaha, tullemus
Det er feil side av fjorden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig om å være uenigHaha, tullemus
Det er feil side av fjorden![]()
Ett strøk igjen på ene veggen og litt pirkeaebeid på ene rommetMye igjen?
Fin arbeidsfordeling detLa meg i badekaret jeg mest mannen tar pirkeaebeidet..
Syns det var utfordrerne..Var det kjedelig eller vanskelig?![]()
God ettermiddag til deg også.God ettermiddagvi har vært ute hele dag, kjøpt gave til sønnen til venninnen min. Så nå skal klesvasken fra ferien tas
![]()
Ååh så gøyGod ettermiddag til deg også.
Vi har vært på Norsk folkemuseum og Vikingeskipshuset i dag![]()
Er det ikke gøy vel:-/. Heldigvis har ikke mini her funnet ut av detGaaah! Lille frøkna har begynt å kaste ting i do![]()
Gjett hvor jeg fant maskaran min![]()
Vi var der i gårÅåh så gøyder ga du meg tips til hva jeg kan gjøre neste uke
vi var på lekeplassen i frognerparken idag
haha så treg er jeg. Fikk med meg halve sandkassa hjem også
![]()
Aaah håper dere slipper unna "kaste ting i do" fasen. Vi må jo lukke badedøra og alt nåEr det ikke gøy vel:-/. Heldigvis har ikke mini her funnet ut av det. Enda
![]()
Reptilparken kvier jeg meg forVi var der i går
Fint der da.
I morgen skal vi slappe av, men vurderer å dra til natur-historisk museum på Tøyen på torsdag...
Fredag vurderer jeg enten kulturhistorisk museum + reptil parken, eller Tangen dyrepark
Her er vi i "putte ting i hullet til sentralstøvsugeren" - alderenAaah håper dere slipper unna "kaste ting i do" fasen. Vi må jo lukke badedøra og alt nåså er det lett å glemme
noe jeg fikk erfare da mascaran min lå i do
![]()
Syns den er fin, men det går ikke an å ha vognen det og den kan bli tungt å gå rundt med U på armen hele tiden.Reptilparken kvier jeg meg forhar noia for slanger og sånne ting
haha.
Hahah oiiHer er vi i "putte ting i hullet til sentralstøvsugeren" - alderen![]()
Ingen vognSyns den er fin, men det går ikke an å ha vognen det og den kan bli tungt å gå rundt med U på armen hele tiden.
På den andre siden så kan jeg kanskje bare ta med bæremeisen...
Men heller litt mot Tangen dyrepark
Er trangt, smalt og trapper, men veldig koselig daIngen vognikke sånn liten trille heller? Jeg har alltid ett håp om at vår babyzen yoyo skal komme til overalt
![]()
Etter hva jeg vet har han ikke klart å putte noe ned i enda, men har stoppet han en rekke ganger...Hahah oiiser for meg at du har funnet mye rart der altså
![]()
Da er det jo greit å fange noen når man uansett er ute og gårIkke prøvd hjemme
Jeg har jo ikke alle rare. Men synes det er gøy, jeg skal jo uansett ut og gå
Men de jeg har er fanget på trilletur rundt her hos svigermor. Og pokeballer (til å fange pokemon med) fra pokestop på den lokale kirka og en handletur med mannen på CC på Gjøvik. Han skulle ha seg dress, skjorte, slips og dresssko.
Begravelse i morgen.
Jeg og lillesøster var med.