Var helt greit jaSå deilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var helt greit jaSå deilig![]()
Praktisk alene, de andre var ikke stått opp. Dog en av dem gikk tur med hunden mest jeg la yngste. Så åpenbart sto da han opp.Trist med begravelse da
Blir du alene med alle barna eller har du hjelp?
Ja. Det blir det. Eget hus. Ingen katt. Derved ikke den allergien. Og ikke den jamringen om natta. Ikke andre som bryr seg om mat og leggetid, ikke måtte tenke på det eller forsvare at jeg ammer.Blir godt å komme hjem dq
Har fortsatt ikke pakket ut av den ene baggenKlesvask blir det ja. Spesielt etter en ferietur!![]()
Lukker badedøraÅ nei! Det var ikke noe særlig! Spørs om du må ordne med noe for å ha lokket på do stengt når den ikke brukes![]()
Haha ja det er det jeg også tenkteHaha, pass på mobilen![]()
Virka sånn nå når jeg testa og. Må være aktivt åpenEr ikke 100% sikker, men syns det virker som om det ikke holder å ha appen på i bakgrunnen, at den må kjøre aktivt
Ble 3.5 km gåtur. Litt igjen på eggklekkinga i pokemon go.God tur til deg![]()
Kos dereNå er vi på vei til Namsskogan familiepark!til glede for både liten og stor
![]()
Fikk 10km egg idag. Så har det på hatching nå samtidig som resten av 5km før jeg tar et 2km som og venterJeg går på et ti km nå. Halvveis. Har et fem km på vent.
Håper å komme meg til et stop i dag, har bare ni baller. Fikk ikke tatt det så mange ganger i går. Snuppa våkna nemlig oppe ved kirka i går
Jeg har aldri fått 2 km. Så jeg er halvveis på ti og nystartet på fem og har fem på vent.Fikk 10km egg idag. Så har det på hatching nå samtidig som resten av 5km før jeg tar et 2km som og venter![]()
Så herlig daDa sovnet LJ i armene mine til sofia på tven. Sist det skjedde må ha vært i februar![]()
Håper dere får en koselig dagNå er vi på vei til Namsskogan familiepark!til glede for både liten og stor
![]()
Mener at du er superflink og kreativHva mener du med det?
Har bare holdt på siden mars
Det tror jeg min har skjøntNå syns jeg det er på tide at disse mennene snart skjønner at selvfølgelig har vi kvinnene full kontroll![]()
Jo, men kan ikke alt enda og strever litt til tider..Mener at du er superflink og kreativ![]()
Fikk bare en melding fra mannen om når han reiser bort i oktober..Det tror jeg min har skjønt![]()
Så deilig det har ordnet segKatten vår er endelig hjemme etter og ha vært borte i 9 dagerEr så lettet for at hun har kommet hjem
![]()
Er du ikke fornøyd?Huff får et sommer vær![]()
Like greit detTo unge menn som ikke hadde stått opp. (svogerene mine? En av dem regner ungene som onkel. Han er samboer med ene svigerinna mi. Det andre er kjæresten til den andre. Vært sammen et års tid eller noe sånn. Men første gang vi treffer ham)
Jeg la meg på senga med henne jeg.