Skravletråd juli 2016

Trist med begravelse da:(
Blir du alene med alle barna eller har du hjelp?
Praktisk alene, de andre var ikke stått opp. Dog en av dem gikk tur med hunden mest jeg la yngste. Så åpenbart sto da han opp.

Nå er alle tilbake

Blir godt å komme hjem dq
Ja. Det blir det. Eget hus. Ingen katt. Derved ikke den allergien. Og ikke den jamringen om natta. Ikke andre som bryr seg om mat og leggetid, ikke måtte tenke på det eller forsvare at jeg ammer.

Men ikke kortspill og settlers på kvelden heller da. Ikke ungene i hagen med tanter og kjærester.

Kjekt å være på besøk. Men godt å komme hjem også.

Å nei! Det var ikke noe særlig! Spørs om du må ordne med noe for å ha lokket på do stengt når den ikke brukes :P
Lukker badedøra :D i dag så hadde mannen glemt å lukke badedøra etter å ha dusja, så da satt det en klissvåt liten jente i dusjen :p

God tur til deg ;)
Ble 3.5 km gåtur. Litt igjen på eggklekkinga i pokemon go.
Men ikke fjelltur da vi nok må bruke en bedre meis til det. Vi tok bare testtur idag. Denne var ubehagelig å ha på. Lånt fra svigersøster. Men har en annen vi kunne låne fra min søster.

Jeg går på et ti km nå. Halvveis. Har et fem km på vent.

Håper å komme meg til et stop i dag, har bare ni baller. Fikk ikke tatt det så mange ganger i går. Snuppa våkna nemlig oppe ved kirka i går
Fikk 10km egg idag. Så har det på hatching nå samtidig som resten av 5km før jeg tar et 2km som og venter:)

Fikk 10km egg idag. Så har det på hatching nå samtidig som resten av 5km før jeg tar et 2km som og venter:)
Jeg har aldri fått 2 km. Så jeg er halvveis på ti og nystartet på fem og har fem på vent.

To unge menn som ikke hadde stått opp. (svogerene mine? En av dem regner ungene som onkel. Han er samboer med ene svigerinna mi. Det andre er kjæresten til den andre. Vært sammen et års tid eller noe sånn. Men første gang vi treffer ham)

Jeg la meg på senga med henne jeg.
Like greit det:P

Back
Topp