Skravletråd juli 2016

Nå syns jeg det er på tide at disse mennene snart skjønner at selvfølgelig har vi kvinnene full kontroll :P

Katten vår er endelig hjemme etter og ha vært borte i 9 dager:p Er så lettet for at hun har kommet hjem:-)

Huff får et sommer vær :o

Det er så typisk at sånna ting krasjer med enten mat eller soving! Gikk det greit eller?
Jeg ligger på senga med henne, de kommer sikkert snart tilbake, sånn i tolvtiden tror jeg.

Vi tar trilletur om et par timer. Amme og sove på senga nå siste timen. Ungene leker. De to unge mennene, mine svigerinners kjærester, har stått opp mens jeg lå med henne svigermor og hennes tre barn dro så det ble oss som ikke egentlig er i familien som ble igjen da.

Håper det ble igjen noen voksne til å se etter de andre barna:)
To unge menn som ikke hadde stått opp. (svogerene mine? En av dem regner ungene som onkel. Han er samboer med ene svigerinna mi. Det andre er kjæresten til den andre. Vært sammen et års tid eller noe sånn. Men første gang vi treffer ham)

Jeg la meg på senga med henne jeg.

Greit tidsfordriv:)
Her strøyk mannen og eldste på dør:P fange Pokemon..
Absolutt både greit tidsfordriv og grei motivasjon til et par km ekstra, kanskje der er et par pokemon og i alle fall har jeg egg å klekke....

Da la jeg U igjen.
Til vanlig pleier han å våkne rundt nå, men i dag var har igang rundt kl 05:30 og det første han gjorde var å legge seg under madrassen sin slik at vi hvertfall ikke fikk roet han igjen.
Han var stup trøtt nå.
Heldigvis har vi ingen planer for dagen så dersom det blir tull med sovingen gjør det ingenting
Lille morgenfugl:P

I dag skal tre eller fire av dem være klare til å dra klokken ti, for en begravelse. En skal dra herfra og må da kjøres til Gjøvik, men det kan skje etter begravelsen ble man enige om.

Mye folk og mye kos
Men jeg skal nok stå opp og få på snuppa en tørr bleie. Frokost blir en time tidligere enn vanlig. Den har jo normalt vært servert sånn mellom ti og halv elleve...
Trist med begravelse da:(
Blir du alene med alle barna eller har du hjelp?

Fridag og jeg overtok i halv 8 tiden for mannen som ville sove mer. Han stod opp første gang med henne halv 7.

Planer for dagen er å gå. Helst på fjelltur med ungen i meis. Fikk låne en fra svigersøster. Enkel bergans sak, ingen tak, men med solhatt og solkrem går det nok fint. Må ut å gå 4 km til så egget mitt hatcher :p
Håper dere får en fin tur:D

Back
Topp