Skravletråd juli 2016

Er ikke 100% sikker, men syns det virker som om det ikke holder å ha appen på i bakgrunnen, at den må kjøre aktivt

Jeg har prøvd å ha appen på, men skjermen slått av, mens jeg går, og det virker ikke som om, den kjører som den skal, hvis ikke skjermen er på. Dessuten låser den seg ganske ofte, hvis ikke skjermen står på.

Fridag og jeg overtok i halv 8 tiden for mannen som ville sove mer. Han stod opp første gang med henne halv 7.

Planer for dagen er å gå. Helst på fjelltur med ungen i meis. Fikk låne en fra svigersøster. Enkel bergans sak, ingen tak, men med solhatt og solkrem går det nok fint. Må ut å gå 4 km til så egget mitt hatcher :p
God tur til deg ;)

Jeg har også et 10 km på vent jeg skal ta etterhvert..
Jeg går på et ti km nå. Halvveis. Har et fem km på vent.

Håper å komme meg til et stop i dag, har bare ni baller. Fikk ikke tatt det så mange ganger i går. Snuppa våkna nemlig oppe ved kirka i går

Må vel bare det
Ja. Det må det jo.

Dagene går. En drar i dag, en drar i morgen. Vi skal en dag i hunderfossen, og trolig hjem i helga. Og litt etter litt er plutselig svigermor her alene igjen...

Gleder meg til denne dagen er ferdig! Et tonn med klesvask!! (7 maskiner totalt!) vasket, brettet og lagt på plass! Leiligheten er ryddet, fått vekk støv og støvsuget (brukte bekkenbelte siden mannen er syk og heller bruker energi på jobb).
Driver med mat som er nesten ferdig så jeg og snuppa skal ta en rask tur i dusjen.
Når hun sover idag skal jeg bare sitte i sofaen og slappe av! :p
Oi jises :o du må da ta det med ro?! Og 7 maskiner?! Det var mye klesvask!
Fungerer det greit med bekkenbelte da? Men det er nå fryktelig dumt at du sliter ut bekkenet enda mer når du er så plaget :(

Ja. Det var deilig det.

Men innen hun sto opp klokka åtte var alle ungene oppe, via senga vår for å kose og jeg sov ikke mer etter det, selv om det var min sove-dag.

I morgen skal mannen i begravelse. Jeg vet ikke helt når

Men ser for meg at det kræsjer med min trilletur med lillesøster så håper sånnsett at ikke alle voksne her skal...
Det er så typisk at sånna ting krasjer med enten mat eller soving! Gikk det greit eller?

Back
Topp