Skravletråd juli 2016

Lillebror er skikkelig glad i puppen på kvelden.. og jeg er så utrolig varm. Storebror våkner selvsagt når lillebror gråter selv om vi er i forskjellige etasjer. Ergerlig
Ja det er kjipt:( men storebror blir nok vant til lyden etterhvert:)

De startet like før jeg måtte begynt å gjøre meg klar.

Perfekt timing etter at jm gikk av vakt, men før fristen

Jeg skulle jo ha hjemmefødsel. Men dette var før jordmor hadde forpliktet seg til å bytte fra seg vakter, hun kom nesten tre uker før termin, avtalen var vel uken og og uken etter. Hun skulle komme om hun kunne. Hun gikk av vakt, dro og spiste, og kom og tok mot babyen min den julenatten

Rier fra ca 1930. Det passet meg perfekt at ungene ba om pause i gavene, de ville heller leke
Jeg gikk på do. Og fikk rier ca hvert 3. Minutt.

Tok tiden på dem en halvtimes tid. Ringte jm ca åtte. Som var hos meg ca 20.30

Hun er født 00.02
Åh så fantastisk det hørtes ut, selv om det var på julaften. Men litt greit hun kom 2 min inn på juledagen da..? Får hun liksom en egen dag hun og, å ikke dele med nissen :)

Han hjelper til det han kan uansett hva hun mener.
Hun mener nemlig at siden han kommer fra Midtøsten er han lat og bruker meg som tjener!
Men han jobber også som regel 8:45-18:00 så begrenser seg hva han får gjort i løpet av en dag, og alt jeg ville var at han skulle bli flinkere til å støvsuge :p

Henvisning for å sjekke livmorhalsen for å se om kynnerene har en effekt eller om de er helt uskyldige
Ok sånn ja. Så uproft av henne å mene det, selv om jeg håååper hun ikke har sagt det direkte TIL deg? :o

Er hun grei ellers jordmoren din? For om hun ikke tar dine bekymringer på alvor og tenker negativt om mannen din er det kanskje aktuelt å få byttet? :O

Åh så fantastisk det hørtes ut, selv om det var på julaften. Men litt greit hun kom 2 min inn på juledagen da..? Får hun liksom en egen dag hun og, å ikke dele med nissen :)
Ja. Absolutt bedre med første juledag i forhold til å ha selskap. Vanskelig nok. Men bedre enn julaften

Vi er ikke så mye i byen med bil for å si det sånn:P svigers bor heldigvis slikt til at vi slipper bompasseringer den veien
Så greit da :)
Jeg syntes det var greit når jeg kom til Ikea og Lade uten bom (fra Malvik), og Sluppen kostet jo bare 5kr, så det va greit en gang ibland om man ville på city syd. Når de hiva opp Værebommen ble alt vanskeligere og nå er det jo helt tullet!
Vi kjøre på Ikea ibland nå, da passerer vi Helltunnelen, Væretunnelen og Ikea-bommen. Det er langt over 100kr frem og tilbake bare i bom-penger (vet det blir billigere å kjøre gjennom Hommelvik og Vikhammer istedenfor tunnelen, men det blir jo nesten like dyrt i bensinpenger :P

Ok sånn ja. Så uproft av henne å mene det, selv om jeg håååper hun ikke har sagt det direkte TIL deg? :o

Er hun grei ellers jordmoren din? For om hun ikke tar dine bekymringer på alvor og tenker negativt om mannen din er det kanskje aktuelt å få byttet? :O
Hun har sagt at hun vet hvordan menn fra den kulturen er!

Var grei fram til dette med han og kynnerne.
Men når mannen nevnte at jeg spiser dårlig svarte hun automatisk at han måtte lage mat!

Ja det er kjipt:( men storebror blir nok vant til lyden etterhvert:)
Satser på det:-). Stolt storebror er han ihvertfall:-). Selv om han nok synes det er uvant å måtte dele på oppmerksomheten og er veldig mammadalt og nå må jeg dele på oppmerksomheten

Så greit da :)
Jeg syntes det var greit når jeg kom til Ikea og Lade uten bom (fra Malvik), og Sluppen kostet jo bare 5kr, så det va greit en gang ibland om man ville på city syd. Når de hiva opp Værebommen ble alt vanskeligere og nå er det jo helt tullet!
Vi kjøre på Ikea ibland nå, da passerer vi Helltunnelen, Væretunnelen og Ikea-bommen. Det er langt over 100kr frem og tilbake bare i bom-penger (vet det blir billigere å kjøre gjennom Hommelvik og Vikhammer istedenfor tunnelen, men det blir jo nesten like dyrt i bensinpenger :P
Vi må gjennom bom for å komme på IKEA. Syns det er helt tullete :P er nesten ikke poeng for dere å dra dit når turen blir dyrere enn det dere skal handle omtrent :o

Back
Topp