På lørdag var ikke eldste i seng før kl 23:30Her har jeg en våken...eldste
Igår sovnet han ikke før kl 2320 liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På lørdag var ikke eldste i seng før kl 23:30Her har jeg en våken...eldste
Igår sovnet han ikke før kl 2320 liksom![]()
Haha. Neida, litt varmere på østsida av fjordenJoda, for det er sikkert samme temperatur som Vestfold![]()
Hei på deg.God kveldfull fart i ferien her
er i 2 ferie uka Mi nå. Hva har dere gjort i det siste ?
Når de har dratt såMen blir mer avslappende for deg kanskje?![]()
Ja det er detHei på deg.
Har akkurat hatt en uke på jobb, og har ferie igjen nå .
Har vært i Frognerparken i hele dag.
I morgen blir det Norsk folkemuseeum og muligens vikingeskipsmuseet alt ettersom hva vi får tid til.
Har alle 3 barna alene så greit å finne på noe![]()
Der er det fintVi har hatt det veldig fint i dag, men er kommet litt regn nå på kvelden.
Håper det forsvinner før i morgen, har planer om å dra på Norsk folkemuseeum med barna i morgen
Ryddet husGod kveldfull fart i ferien her
er i 2 ferie uka Mi nå. Hva har dere gjort i det siste ?
Greit å få gjort det åRyddet hus
Malt
De koste seg veldig før i dag, og elsker at jeg tar dem med på ting så tror det blir veldig braJa det er dethøres spennende ut det Da
Har ikke vært der siden jeg var liten.Der er det fint
Ja det gjør det helt sikkertDe koste seg veldig før i dag, og elsker at jeg tar dem med på ting så tror det blir veldig bra![]()
Er ikke mittGreit å få gjort det å
Er der minst en gang i året viHar ikke vært der siden jeg var liten.
Syns det er så vanskelig å finne tid til å besøke det som er i nærheten på en måte, kommer seg liksom aldri til det...
Har planer om å bli bedre til det
Jo, men dere har også et lite stykke å reise for å komme til Oslo, jeg jobber der som det er liksom i nærområdet og da "glemmer" man det så lett..Er der minst en gang i året vi
Økedøgn?Lillebror er skikkelig glad i puppen på kvelden.. og jeg er så utrolig varm. Storebror våkner selvsagt når lillebror gråter selv om vi er i forskjellige etasjer. Ergerlig
Så mye han kan.Alltid deilig når man blir alene igjen
Mannen er vel flink å hjelper til nå?