Så kjipt da...men var verdt et forsøkVel, jeg er her nå.
Og ammet da jeg la meg klokken ett.
Så nei. Hun sov ikke bedre enn før. Men nå har hun sovnet. Så da logger jeg av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt da...men var verdt et forsøkVel, jeg er her nå.
Og ammet da jeg la meg klokken ett.
Så nei. Hun sov ikke bedre enn før. Men nå har hun sovnet. Så da logger jeg av
Ooh, så deiligMen hun sov til over sju da, lillejenta!
Haha off ja håper vi slipper den fasen. Men han skal borti alt han ikke får lov til da og kan gjerne finne på å prøve å stikke hånden nedi do da. Har heldivis klart å stoppe han før han har kommet så langt.Aaah håper dere slipper unna "kaste ting i do" fasen. Vi må jo lukke badedøra og alt nåså er det lett å glemme
noe jeg fikk erfare da mascaran min lå i do
![]()
Nesten 3kmGikk du langt?
Bare å telle timeneDrar på hytta fredag
Var helt greitFin arbeidsfordeling det
God kveldGod ettermiddagvi har vært ute hele dag, kjøpt gave til sønnen til venninnen min. Så nå skal klesvasken fra ferien tas
![]()
Ikke i doGaaah! Lille frøkna har begynt å kaste ting i do
Gjett hvor jeg fant maskaran min![]()
Det gjør jegBare å telle timene![]()
Den perioden er ikke spesiell morsom!Gaaah! Lille frøkna har begynt å kaste ting i do![]()
Ja. Jeg er jo uansett mye ute og går. Men jeg må også få baller å fange dem med da. Så jeg må oppsøke sånne pokestop. Styrer litt hvor jeg går tur. Selve pokemon finner jeg her og der og går ikke etter dem men tar de jeg finnerDa er det jo greit å fange noen når man uansett er ute og går![]()
Ja. Det var deilig det.Ooh, så deilig![]()
Huff da! Moralen er lukk ned dolokket? Eller løfter ho det kanskje?Gaaah! Lille frøkna har begynt å kaste ting i do![]()
Så flink du erGleder meg til denne dagen er ferdig! Et tonn med klesvask!! (7 maskiner totalt!) vasket, brettet og lagt på plass! Leiligheten er ryddet, fått vekk støv og støvsuget (brukte bekkenbelte siden mannen er syk og heller bruker energi på jobb).
Driver med mat som er nesten ferdig så jeg og snuppa skal ta en rask tur i dusjen.
Når hun sover idag skal jeg bare sitte i sofaen og slappe av!![]()
Klart det er litt uvant for hanSatser på det. Stolt storebror er han ihvertfall
. Selv om han nok synes det er uvant å måtte dele på oppmerksomheten og er veldig mammadalt og nå må jeg dele på oppmerksomheten
Deilig å være sammen igjenJa jippi
Trengte at han kom nå
Har du mye igjen?Jeg er så lei av å male...
Ja noe såntEnig om å være uenig![]()