Skravletråd juli 2016

Aaah håper dere slipper unna "kaste ting i do" fasen. Vi må jo lukke badedøra og alt nå :p så er det lett å glemme :p noe jeg fikk erfare da mascaran min lå i do :p
Haha off ja håper vi slipper den fasen. Men han skal borti alt han ikke får lov til da og kan gjerne finne på å prøve å stikke hånden nedi do da. Har heldivis klart å stoppe han før han har kommet så langt.

Gaaah! Lille frøkna har begynt å kaste ting i do :o

Gjett hvor jeg fant maskaran min :p
Den perioden er ikke spesiell morsom! :o
Håper det ikke skjer så mange ganger! :)
Vet om unger som nærmest kaster alt de kommer over i do :o

Da er det jo greit å fange noen når man uansett er ute og går:)
Ja. Jeg er jo uansett mye ute og går. Men jeg må også få baller å fange dem med da. Så jeg må oppsøke sånne pokestop. Styrer litt hvor jeg går tur. Selve pokemon finner jeg her og der og går ikke etter dem men tar de jeg finner

Gleder meg til denne dagen er ferdig! Et tonn med klesvask!! (7 maskiner totalt!) vasket, brettet og lagt på plass! Leiligheten er ryddet, fått vekk støv og støvsuget (brukte bekkenbelte siden mannen er syk og heller bruker energi på jobb).
Driver med mat som er nesten ferdig så jeg og snuppa skal ta en rask tur i dusjen.
Når hun sover idag skal jeg bare sitte i sofaen og slappe av! :p

Ooh, så deilig:D
Ja. Det var deilig det.

Men innen hun sto opp klokka åtte var alle ungene oppe, via senga vår for å kose og jeg sov ikke mer etter det, selv om det var min sove-dag.

I morgen skal mannen i begravelse. Jeg vet ikke helt når

Men ser for meg at det kræsjer med min trilletur med lillesøster så håper sånnsett at ikke alle voksne her skal...

Gleder meg til denne dagen er ferdig! Et tonn med klesvask!! (7 maskiner totalt!) vasket, brettet og lagt på plass! Leiligheten er ryddet, fått vekk støv og støvsuget (brukte bekkenbelte siden mannen er syk og heller bruker energi på jobb).
Driver med mat som er nesten ferdig så jeg og snuppa skal ta en rask tur i dusjen.
Når hun sover idag skal jeg bare sitte i sofaen og slappe av! :p
Så flink du er

Da har lillemor fått penicillin, etter litt om og men. Hun har en ørebetennelse, men de slet med å se hvor dypt inn det gikk, da øregangen er trang og liten hos henne. Men hun var såppas rød, og slapp at legene endte opp med at vi forsøker med penicillin for å se om hun blir bedre innen et par dager. Saltvannsspray og paracet er også med ♡ Håper det fungerer.

Satser på det:-). Stolt storebror er han ihvertfall:-). Selv om han nok synes det er uvant å måtte dele på oppmerksomheten og er veldig mammadalt og nå må jeg dele på oppmerksomheten
Klart det er litt uvant for han:) og sikkert litt sårt..
Det går seg nok til:)

Back
Topp