Positivt med tanke på økt aktivitetAbsolutt både greit tidsfordriv og grei motivasjon til et par km ekstra, kanskje der er et par pokemon og i alle fall har jeg egg å klekke....
Men jeg orker ikke engasjere meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positivt med tanke på økt aktivitetAbsolutt både greit tidsfordriv og grei motivasjon til et par km ekstra, kanskje der er et par pokemon og i alle fall har jeg egg å klekke....
Forsvare at du ammer??Ja. Det blir det. Eget hus. Ingen katt. Derved ikke den allergien. Og ikke den jamringen om natta. Ikke andre som bryr seg om mat og leggetid, ikke måtte tenke på det eller forsvare at jeg ammer.
Men ikke kortspill og settlers på kvelden heller da. Ikke ungene i hagen med tanter og kjærester.
Kjekt å være på besøk. Men godt å komme hjem også.
Så detDokø
Hehe, godt han ble i supert humørHan pleier å lage lyd fra seg på den tiden, men sovne igjen, men siden han hadde på en eller annen måte klart å komme under madrassen gikk ikke det...
Han fikk en 30-45 minutter til å øret og gikk fra sutring til super glad![]()
Haha, da kan han jo få testet denHaha ja det er det jeg også tenkte
Så skryter mannen av sin vanntette telefon![]()
Men du er syk, det er ikke jeg..God planjeg også
![]()
Og til slutt blir du supergod på det ogsåJo, men kan ikke alt enda og strever litt til tider..
Hehe, du har virkelig full kontrollFikk bare en melding fra mannen om når han reiser bort i oktober..
Jeg har ganske mye å gjøre på jobb i den perioden, men sa i fra for 2 måneder siden at den uken kan jeg ikke reise eller jobber overtid siden jeg er alene med barna..
Ukeshandel er jo en jobb i seg selvMen du er syk, det er ikke jeg..
Ukeshandel i kveld da
Eller avslapning alt etter som siden jeg gjør det uten barnUkeshandel er jo en jobb i seg selv![]()
Ikke egentligEr du ikke fornøyd?![]()
Ja. Det var det. Hyggelige menn altså, den vi kjenner minst gikk tur med hunden vår mens jeg lå.Like greit det![]()
Ikke sånn hardt engasjert jeg heller. Men litt. For gøyPositivt med tanke på økt aktivitet
Men jeg orker ikke engasjere meg![]()
Vel, ikke helt forsvare da. Men et spm "ammer du henne enda?" ble bekreftet. En uvitende ung mann son lurte på "hvor lenge spiser de pupp egentlig?" fikk svar. Og ellers er det "var hun sulten alrså?" når jeg ammer. Mens ofte er det en liten kosetår liksom. Men hva skal jeg si?Forsvare at du ammer??
Ja. Funker finfint for svigermor som bor her alene. Det er barndomshjemmet til min mann. De var mor, far og tre barn. Greit det. Nå er far ute. Men når de tre barna kommer hjem med partner, og den eldste også har tre barn... Ja da blir det litt mye folk i forhold til et toalett. Men det går egentlig ganske greit altså.Så detlite med en do..
Tusen takkGratulerer som kommende tante![]()
Ikke hver dag det funker, men ille deilig når det gjør detSå deilig da