Så absoluttEn skal tidlig krøkes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så absoluttEn skal tidlig krøkes
Hoho jeg prøver å vende meg til det der med å ha lyden påEnda godt det da![]()
Men greit å alltid ha lyd på den ihvertfall![]()
På lydløs blir den ihvertfall fort borte daHoho jeg prøver å vende meg til det der med å ha lyden på![]()
Mine har ved et par anledninger mistet ting i do, men jeg kan ikke huske at de noen gang har puttet ting dit med viljeHåper ikke hun blir som nevøen minellers kan det bli dyrt. Han kasta 3 mobiler i do på under en mnd
broren min var ikke så glad da
![]()
Her i huset har det bare vært sjampoflasker, kluter og nå mascaran min![]()
Teip igjen doenHåper ikke hun blir som nevøen minellers kan det bli dyrt. Han kasta 3 mobiler i do på under en mnd
broren min var ikke så glad da
![]()
Her i huset har det bare vært sjampoflasker, kluter og nå mascaran min![]()
Der er det koseligGod ettermiddag til deg også.
Vi har vært på Norsk folkemuseum og Vikingeskipshuset i dag![]()
Og så snart kommer høsten og etter det er det julInnså nettopp hvor fort denne mnd har gått. Snart august![]()
Syns ikke denne mnd har gått så veldig fort jegInnså nettopp hvor fort denne mnd har gått. Snart august![]()
Tiden flyrOg så snart kommer høsten og etter det er det jul![]()
Her har mellomste bursdag i desember i tillegg til jul...Tiden flyrheldigvis har vi småens julegave klar så en ting mindre å tenke på når den tid kommer
![]()
Det skjønner Eg. Tiden går sakte når man ventet på norSyns ikke denne mnd har gått så veldig fort jeg
Men godt tiden går ihvertfall
Føler livet har gått i en pause modus, gleder meg derfor til termin![]()
Er vell lett for å glemmeHer har mellomste bursdag i desember i tillegg til jul...
Problemet er at vi har 3 gaver.
Kom over noe på salg og glemte vi allerede hadde et par liggende
Eller så har vi til neste årEr vell lett for å glemmefinn et sted hvor du kan notere hva du har sidrn det er så langt frem i tid
![]()
Spesielt når man også er sykmeldtDet skjønner Eg. Tiden går sakte når man ventet på nor![]()
Haha! Tenk så stress det blir å ta av teipen om man må sikkelig på doTeip igjen doenhahah
Haha. Nå da finnes noe slags barnesikring ?Haha! Tenk så stress det blir å ta av teipen om man må sikkelig på dohaha!
Og plutselig snart full jobn og bhg start:OInnså nettopp hvor fort denne mnd har gått. Snart august![]()
Jeg hørte et strall før i dag så klarnet det, nå er det skyfrittOj. Det lyner og tordner skikkelig ute :O