Nå skal jeg bare være "snurt" når vi legger oss og så skal jeg se om han skjønner hvorfor.Skjønner at du reagerer. Hadde jeg gjort og! Man trenger å kunne prate litt og bare dere voksene![]()
Det pleier å ha bedre effekt enn å si i fra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal jeg bare være "snurt" når vi legger oss og så skal jeg se om han skjønner hvorfor.Skjønner at du reagerer. Hadde jeg gjort og! Man trenger å kunne prate litt og bare dere voksene![]()
Som er en helt fantastisk alderOg når det er jul har jeg en ett-åring![]()
Haha er som å høre meg selv når du sier det derNå skal jeg bare være "snurt" når vi legger oss og så skal jeg se om han skjønner hvorfor.
Det pleier å ha bedre effekt enn å si i fra![]()
Er ikke det det man kaller kvinnelistHaha er som å høre meg selv når du sier det der![]()
Så den er nært jobben?Den største endringen vil være at vi henter før vi kjører hjemover så dersom trafikken er veldig ille en dag, eller det har vært en ulykke er det ingen fare for at vi ikke når barnehagen
Ansatt barnehage på jobben, og siden mannen og jeg jobber i samme firma (men forskjellige enheter) er det også veldig praktiskSå den er nært jobben?
Er faktisk slikt her og :ONå skal jeg bare være "snurt" når vi legger oss og så skal jeg se om han skjønner hvorfor.
Det pleier å ha bedre effekt enn å si i fra![]()
Da er det jo kjempepraktiskAnsatt barnehage på jobben, og siden mannen og jeg jobber i samme firma (men forskjellige enheter) er det også veldig praktisk
Tror egentlig det er ganske normalt..Er faktisk slikt her og :O
Er også en fantastisk barnehageDa er det jo kjempepraktisk![]()
Vi har noen sonne ting vi ogEller så har vi til neste år
Den ene gaven har ligget og modnet i 2-3 år nå i påvente av at frøkna skal bli stor nok
Desverre detTror egentlig det er ganske normalt..
Hehe. Jeg har ferie og følt meg utslitt så og si hver dag xDSpesielt når man også er sykmeldt
Selvom jeg ikke føler jeg har hatt noe bedre tid da![]()
Dobbel bonusEr også en fantastisk barnehage![]()
Ja :0 her begynner jeg på jobb igjen på mandag og Så må vi ha mye barnevakt før barnehage start..Og plutselig snart full jobn og bhg start:O
Hvorfor dessverre.Desverre det![]()
Kjenner den ikke fra før?Dobbel bonusveldig spent på den LJ skal begynne i
![]()
Begynner du fullt?Ja :0 her begynner jeg på jobb igjen på mandag og Så må vi ha mye barnevakt før barnehage start..
Ikke personlig. Første barnKjenner den ikke fra før?
Men liker ikke å gå rundt å være snurt.Hvorfor dessverre.
Når vi vet hvordan det fungerer er det jo bare å få det inn på den måten