Det fins slike klemmer man kan sette på dosetet slik at barn ikke får det opp like lettHaha. Nå da finnes noe slags barnesikring ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fins slike klemmer man kan sette på dosetet slik at barn ikke får det opp like lettHaha. Nå da finnes noe slags barnesikring ?![]()
Når er permisjonen slutt?Og plutselig snart full jobn og bhg start:O
Starta dagen med sur vind, smått regn og iskaldt. Innen 12 var det strålende sol og 25 grader. 30 grader da jeg var ferdig på jobb 3. Og nå overskyet med mørk himmel (så mørkt som det blir i disse lyse tidene) og klamt/varmt. Med dundrende tordenJeg hørte et strall før i dag så klarnet det, nå er det skyfritt
Hvor får man tak i sånt?Det fins slike klemmer man kan sette på dosetet slik at barn ikke får det opp like lett
Den var slutt i februar/mars. Jobber deltid tre kvelder i uka for å få det til å gå rundt.Når er permisjonen slutt?
Det vet jeg ikke.Hvor får man tak i sånt?
Det er samtidig som U begynner i ny barnehage det..Den var slutt i februar/mars. Jobber deltid tre kvelder i uka for å få det til å gå rundt.
Har jenta hjemme til 16 august når bhg starter. Så starter jeg 100%
Jenta mi hadde sikkert funne ut av denDet vet jeg ikke.
Har bare sett noen på TV som hadde det...
Googlet litt og fant denne
![]()
https://www.amazon.com/Mommys-Helper-Toilet-Seat-Lid-Lok/dp/B000GE1MEI
Samme som storesøster går i ja?Det er samtidig som U begynner i ny barnehage det..
Stemmer detSamme som storesøster går i ja?
Gratulerer så mye.God kveld
Hva gjør dere i kveld?
Skal bli tante jegde ble gravid uplanlagt så synes det er så koselig at de venter barn når de egentlig ikke ønsket dette
![]()
Den skjønner jeg veldig godtStemmer det
Kommer til å bli så mye lettere for oss å ha de i samme barnehage
Tusen takkGratulerer så mye.
Jeg sitter bare og er "snurt" på mannen...
Den største endringen vil være at vi henter før vi kjører hjemover så dersom trafikken er veldig ille en dag, eller det har vært en ulykke er det ingen fare for at vi ikke når barnehagenDen skjønner jeg veldig godt![]()
Jeg er hjemme med barna denne uken og mannen jobber.Tusen takkvar stort sjokk! Hva skjer?
Skjønner at du reagerer. Hadde jeg gjort og! Man trenger å kunne prate litt og bare dere vokseneJeg er hjemme med barna denne uken og mannen jobber.
Jeg har ingen voksenkontakt gjennom hele dagen.
Når han kommer hjem spiser vi, han leker med barna og hjelper til med leggingen og etter de er i seng ser jeg ikke han før vi legger oss.
Kunne godt ha tenkt meg å pratet litt også
Og når det er jul har jeg en ett-åringOg så snart kommer høsten og etter det er det jul![]()
Hæææ???Lille U var veldig flink til å gjøre slik på tastaturet:
kslvm ølMÆFMAd
Og så på en eller annen måte klikke på "send svar" knappen