Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink og flink, litt mer som en mild ocd som går ut på støv og da kunne det ikke se sånn ut herSå flink du er
Godt hun fikk noe, håper dere får effekt av penicillinen ❤Da har lillemor fått penicillin, etter litt om og men. Hun har en ørebetennelse, men de slet med å se hvor dypt inn det gikk, da øregangen er trang og liten hos henne. Men hun var såppas rød, og slapp at legene endte opp med at vi forsøker med penicillin for å se om hun blir bedre innen et par dager. Saltvannsspray og paracet er også med ♡ Håper det fungerer.
Ikke den første som har lånt mobilen og begynt sin forum karriere tidligOm
Edit: lillemor posta![]()
Min bruker har hatt noen slike posterIkke den første som har lånt mobilen og begynt sin forum karriere tidlighihi
Tror ikke snuppa har fått postet noe her inne, men fult mulig og har sett mange poster opp igjennomMin bruker har hatt noen slike poster![]()
Ja, da kan vi forsøke i det minste ♡Godt hun fikk noe, håper dere får effekt av penicillinen ❤
Lille U var veldig flink til å gjøre slik på tastaturet:Ja, da kan vi forsøke i det minste ♡
da går det dårlig med trille ser jegEr trangt, smalt og trapper, men veldig koselig da![]()
Hoho enda godt detEtter hva jeg vet har han ikke klart å putte noe ned i enda, men har stoppet han en rekke ganger...
Ææh det var sånn det starta her. Stikke hånda neddi do, så leke med do børsten, og såååHaha off ja håper vi slipper den fasen. Men han skal borti alt han ikke får lov til da og kan gjerne finne på å prøve å stikke hånden nedi do da. Har heldivis klart å stoppe han før han har kommet så langt.
God kveld kenguGod kveld![]()
Hahaha jooIkke i do![]()
Håper ikke hun blir som nevøen minDen perioden er ikke spesiell morsom!
Håper det ikke skjer så mange ganger!![]()
Vet om unger som nærmest kaster alt de kommer over i do![]()
Moralen er lukk dolokket og badedøraHuff da! Moralen er lukk ned dolokket? Eller løfter ho det kanskje?
Hadde holdt mobiler langt unna han ihvertfallHåper ikke hun blir som nevøen minellers kan det bli dyrt. Han kasta 3 mobiler i do på under en mnd
broren min var ikke så glad da
![]()
Her i huset har det bare vært sjampoflasker, kluter og nå mascaran min![]()
I disse dager passer jeg ekstra godt på mobilenHadde holdt mobiler langt unna han ihvertfall![]()
Snuppa mista mobilen min i en engang men det var heldigvis et uhell og heldigvis ingen varige men![]()
Det skjønner jeg godt!!Det gjør jeg
På vei til å bli gal
Enda godt det daI disse dager passer jeg ekstra godt på mobilenhu elsker å ta den. Finner den på alle mulige plasser
(bortsettfra i do)
En skal tidlig krøkesIkke den første som har lånt mobilen og begynt sin forum karriere tidlighihi
Hehe. Kjekt å huske begge deler. Dobbel sikringMoralen er lukk dolokket og badedøra![]()